Atiks Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei Jeg hadde lyst til å bytte klasse på skolen ,men jeg trenger en verdig god begrunnelse. Så kan noen gi meg tips til hvordan mann lager en god begrunnelse. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva er årsaken til at du vil bytte? Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) De er bråkte er en grunn og jeg liker ikke noen av de i klassa. Endret 15. august 2009 av snippern Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Der har du jo to gode grunner Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Der har du jo to gode grunner Exactly. Er du så teit at du må lyve for å få byttet klasse så tviler jeg på at du vil få mye svar Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hehehe...Beste grunnen er vel bare å si sannheten. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Si det sånn cirka sånn "Jeg kommer ikke så godt overens med en del av de i klassen og jeg synes at de lager en mengde støy som det er vanskelig å konsentrere seg og jobbe i. I klasse x passer jeg bedre inn, og jeg tror jeg vil arbeide bedre der." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå