JVD Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har installert alt sammen og når jeg boter opp så kommer det melding om at de gjennomfører en "auto detect" av HD og sånt. den finner ikke noe men den boter og kommer inn på windows. problemet er at det tar så lang tid. maskinen viser at prossesoren er på 2,0ghz men står ikke noe om at det er 2400+ har jeg gjort noe galt i bios eller noe? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 sjekk om du har 745 Ultra ( ms-6561 ) - der står i siste Bios v1.6 > -Support AMD Athlon XP 2400+ & Athlon XP 2600+ CPU < ...lang boot er trolig fordi hk nå underklokker med den gamle biosen. Før du oppdaterer bios, ta ut powerkabel og clear cmos, sett bios default og oppdater. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har installert alt sammen og når jeg boter opp så kommer det melding om at de gjennomfører en "auto detect" av HD og sånt. den finner ikke noe men den boter og kommer inn på windows. problemet er at det tar så lang tid. maskinen viser at prossesoren er på 2,0ghz men står ikke noe om at det er 2400+ har jeg gjort noe galt i bios eller noe? Brukte du IDE-kabelen som fulgte med hk? Det må du, ellers kan du få problemer med å finne hdd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå