AM6 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei. Skal til syden nå snart, så lurer på om hvor det er billigst å handle taxfree produkter? Airshoppen eller i selveste taxfreebutikken på flyplassen? Håper på svar. Lenke til kommentar
ghe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei. Skal til syden nå snart, så lurer på om hvor det er billigst å handle taxfree produkter? Airshoppen eller i selveste taxfreebutikken på flyplassen? Håper på svar. En kartong røyk ligger på 269 og en flaske sprit på 110 i taxfree shoppen. Er vel ca. det samme som på airshoppen, men da slipper du å bære noen 100 meter. Jeg kjøper alltd på taxfree butikken og er happy med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Samme her. Gidder aldri å handle i utlandet eller på flyet, kjøper på Gardermoen mens jeg venter på kofferten. Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Hei. Takk for svar! På airshoppen får man kjøpt 2 kartonger til 300,- kroner. Så er det mye "happy hour" produkter, ta 4 spritflasker og betal for 3 f.eks. Er vel ikke noe sånt i butikken kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Du kan jo sjekke selv på http://www.dutyfree.no og sammenligne med "airshoppen". Prisene på "airshoppen" varierer med hvilket selskap du reiser med. Jeg skal ned og drikke Mythos om en uke, men handler stort sett det jeg skal ha på flyplassen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er litt forskjellig på selskapene. Eneste gang jeg har handlet på flyet er i år når vi reiste med Ving (Thomas Cook Scandinavia). Prisene der var en del lavere enn den vanlige tax free'n hvertfall på drikkevarer. Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Mythos: Takker for link, kjente ikke til den linken der. Skal ned om en uke jeg også, gleder meg som bare det! Bulgaria here i come! datating: Yepp. Sjekket prisene og fant ut at Airshoppen er billigst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå