Skyb3rt Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Når jeg skal lauche Tf2 i steam kommer det opp en melding: The Steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes. har noen en køsning på dette?!?!?! forresten css funker fint. Edit: Broren min har også dette spillet og vi er på samme nettverk og han klarer spille det. Endret 15. august 2009 av Umuligt Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Verify game content, eller en defrag? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg vil anbefale en tur til det offisielle steam-forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Reinstaller spillet, du mister ikke noe av achievementsene osv. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Glem alt. Det funka etter MANGE timer. kanskje det hadde noe med updaten som nett hadde komet ut? samma det, sry for at jeg plagde dere. Jeg må bare være tålmodig neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå