odderling Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da jeg skrudde på skjermen i dag hørte jeg en slags ulyd, først trodde jeg det kom fra en kabinettvifte som ristet men det var nok skjermen det Merket at den forsvinner av og til og kan bli påvirket ettersom strømledingen blir riklet på, jeg er helt sikker på at den sitter helt i. Og det kan jo ikke være bra å bruke en skjerm der du hører strøm-knitring... Skjermen ble kjøpt for 18 måneder siden av pcutstyr, så vidt jeg har fått med meg har de skiftet eiere i mellomtiden og det kan bli et problem om jeg vil eller kan reklamere? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Høres ut som dårlig kontakt et sted, skjer det noe med bilde også? Ville ikke ha latt denne stå på når du ikke var der. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 bildet er helt stabilt, men det er slått nå (bor på gard) og det er 2 store transportbånd og en stor hydraulisk pumpe som blir slått på ca samtidig som gjør at lysene blir svakere for et par sekunder. Vet ikke om det har noe med saken og gjøre, tenkte bare det var greit å nevne. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Prøv å bytt strømkabel hvis det virker som det skjer når du rikker på den. Selv om den sitter godt i så kan det være dårlig kontakt. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Virker som det var så enkelt som dårlig forbindelse mellom strømkabelen og skjermen. Får bruke skjermen en stund og høre etter om det blir noe knitring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå