Gå til innhold

Gold "secrets" og farming spots


Anbefalte innlegg

det ville overhode ikke holdt når du skal ha epic flyer på 4 80s, Runed orb belte og boots på 2 chars med en gang det kom ut og for det meste det beste I enchants etc. Jeg greide jo og bruke 8k gull på en dag! det vill si hadde jeg hatt din økonomi hadde jeg hatt 1000g igjen og som jeg raider (hver dag) i sommerferien og uten om blir det litt tynt når du skal opgradere dine andre chars i mellomiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å tjene på fishing/cooking uten noe særlig hell ;)

Det går jo i pluss, men det er ingenting som selger jevnt av det jeg har fisket hittil.

Til gjengjeld tjener jeg veldig bra i forhold til tid brukt på å skaffe fisken når det først er noen som finner på å kjøpe. (jeg overpriser ikke)

 

Noen som har tips her?

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar
det ville overhode ikke holdt når du skal ha epic flyer på 4 80s, Runed orb belte og boots på 2 chars med en gang det kom ut og for det meste det beste I enchants etc. Jeg greide jo og bruke 8k gull på en dag! det vill si hadde jeg hatt din økonomi hadde jeg hatt 1000g igjen og som jeg raider (hver dag) i sommerferien og uten om blir det litt tynt når du skal opgradere dine andre chars i mellomiden.

 

Om du skal være først ute, samt at du drar inn flere characters her, og raider betydelig mer enn meg, så blir jo sammenligningen litt feil.

 

Kan jo legge til at jeg definitivt er en casual player. Guildet mitt har 12 Raidtimer i uken, selv raider jeg 8-12 timer alt ettersom hvordan det passer med IRL.

 

Jeg har kun 1 character jeg bruker gull på om dagen, men samtidig kun 1 som "tjener" inn dette gullet også ;-)

 

Flying mount ordnet jeg i TBC ved å gjøre quests på level 70, samt alle Dailies på "Øya" ;)

 

Edit: Min forrige main har også to "billige" bagger fra Haris Pilton - så pengebruk er jeg god på ^_^

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Knofle er bare flink til å undercutte diverse glyphs med 20-30 g :(

Jeg handler ikke med glyphs i det hele tatt. Har maks 10 glyphs på AH om jeg har noen i det hele tatt, og isåfall har jeg kjøpt dem dritbillig og ingen vil ha dem, derfor kjører jeg litt lav pris på dem fordi det er ikke noe jeg vil handle med. :p

Lenke til kommentar

jeg skaffet også epic flyer i TBC på min main. men joda gikk ut av denne dagen med en profit på 4879g etter og ha miksa litt rundt med mining JC Enchant osv.

 

Hvertfall er jeg fornøyd og fikk endelig tid til og skille opp JC til 450 ;) I morgen skal jeg skrive ned noen metoder jeg fant veldig god profit I på min server.

 

Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar

Jeg og typen lager billige ting og disenchanter. Han har JC og jeg har enchanting. Vi dro inn mye mer tidligere, prisene har jo gått kraftig ned, men det er greit å holde på med. Ellers lager jeg noen epix med tailoring og slenger ut på AH'n om jeg går under "grensa" mi for hvor mye gull jeg må ha til enhver tid. Må ha et kriselager, koster å holde flere 80's, og plutselig har jeg lvlet en ny char som trenger epic-flyving!

 

Om jeg er i rette humøret flyr jeg gjerne ut på dailys-runden jeg har etablert meg. Tar en times tid, og sitter igjen med en pen sum. :)

Lenke til kommentar

sikkert veldig mange som bruker samme Mining rute som jeg gjør, men jeg synes jeg sitter igjen med mange hundre Saronite ore og en pen slump titanium ore hver gang jeg er ute.

 

post-161735-1250648014_thumb.jpg

 

Main rute

Alternativ rute

 

Denne ruta fortsetter inn i Sholazar, men den ruta vil jeg ikke oppgi.

 

E1: Dette er vel inviduelt fra server til server, men på min server er Titanium powder billigere enn ore. en stack med ore går for omtrent 400g, mens en stack med powder går for omtrent 250. Selger ore på AH, eller litt discount i trade hvis jeg har dårlig tid, og kjøper titanium powder, kjøper JC tokens, recipes og legger meg i trade channel. Mange finner da ut om meg, og whisprer meg ofte når de trenger gems siden de vet jeg har den recipen de trenger. tar 10-15G fee for travel/tid, blir penger etterhvert, plutselig gir noen bonus :)

Endret av Zycho
Lenke til kommentar
sikkert veldig mange som bruker samme Mining rute som jeg gjør, men jeg synes jeg sitter igjen med mange hundre Saronite ore og en pen slump titanium ore hver gang jeg er ute.

 

post-161735-1250648014_thumb.jpg

 

Main rute

Alternativ rute

 

Denne ruta fortsetter inn i Sholazar, men den ruta vil jeg ikke oppgi.

 

E1: Dette er vel inviduelt fra server til server, men på min server er Titanium powder billigere enn ore. en stack med ore går for omtrent 400g, mens en stack med powder går for omtrent 250. Selger ore på AH, eller litt discount i trade hvis jeg har dårlig tid, og kjøper titanium powder, kjøper JC tokens, recipes og legger meg i trade channel. Mange finner da ut om meg, og whisprer meg ofte når de trenger gems siden de vet jeg har den recipen de trenger. tar 10-15G fee for travel/tid, blir penger etterhvert, plutselig gir noen bonus :)

 

På min server går x1 Titanium Powder for 80g :)

Lenke til kommentar

Glyphs.. alt du trenger.

 

Finn deg en chinese kar som farmer herbs, kjøp masse billig -> lag glyphs og cards.

Henter inn ca. 3k om dagen med 30min arbeid fordelt på to ganger daglig + ukentlig refill.

Passerte den magiske 214k for en liten stund siden.. så lett, så enkelt.

Lenke til kommentar

Synes det er rimelig lett å farme cobalt på paladinen min (bruker en selvkomponert rute i Grizzle Hills/Howling fjord som gir ca 200 Cobalt i timen) for deretter å lage spiked cobalt helmets som jeg DEer på magen min for infinite Dust. En stack på 20 selger for rundt 100G på AH i dag og etterspørselen er tilstede hele tiden både gjennom enchanters og dem som driver med tailoring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...