Gå til innhold

Gold "secrets" og farming spots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Glyphs.. alt du trenger.

 

Finn deg en chinese kar som farmer herbs, kjøp masse billig -> lag glyphs og cards.

Henter inn ca. 3k om dagen med 30min arbeid fordelt på to ganger daglig + ukentlig refill.

Passerte den magiske 214k for en liten stund siden.. så lett, så enkelt.

 

hvilken glyphs lager du a ? :S jeg har prøvd på min server og lage glyphs i langgg tid og ingen hell

Lenke til kommentar

Kjøper titanium ore fra de som undercutter.

Prospecter med en char, lager gems med en annen.

Selger titanium dust og gems på ah.

Selger også mengder av dust til enchanting

 

Etter 3.2 så er jeg vel oppe i minst 50K gull, hvis ikke mer.

Brukt opp mye på artisan riding på alle chars.

 

I det siste har det stoppet litt opp, men tålmodighet er fint.

Lenke til kommentar

Jeg er også en av de som tjener masse på glyphs. Lager veldig mange forskjellige og har som regel alltid minst 80 forskjellige glyphs der. Jeg vet heller ikke hvorfor folk fortsatt kjøper masser av glyphs, mulig det er respeccing. Uansett, Fra bare glyphs får jeg inn mellom 500-1000 gull hver dag, og det er særdeles lite jobb. Det er omtrent 10 min annenhver dag, og en halvtimes tid en gang i uka for å lage glyphs. Kjøper herbs, orker ikke ta meg bryet med å farme de selv. Kjøper et par stacks nesten hver dag, og fyller opp lagrene med glyphs.

 

Lager også noen darkmoon kort, men disse tar litt lenger tid og få solgt, men de gangene man faktisk har et fullt nobles deck, så blir det fort ~6k gull inn da også.

 

I tilleg til dette har jeg fått opp en char i 400+ enchanting, får inn litt gull her også, fra både scrolls med enchants, og enchanting mats. Har fortsatt en del scrolls liggende fra da jeg lvlet opp enchanting. Mange som får nytt gear og enchanter det nå.

 

edit: typo

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Akkurat når epicgemsa til jc kom, og folk med muligheten til å kjøpe mange receipes pga å ha stocka opp litt tokens for det, tjente dei nok blodfett. Tjener vel bra enda, men akkurat når dei kom, satan. =)

 

Og sorry, men eg ser enda ikkje hypen med å tjene fett på inscription. Legger et noke ut på AH blir det undercutta, nesten uansett.

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne at det er noe marked for glyphs lenger, har kanskje brukt 100g totalt på glyphs siden dual spec kom...

På priesten bruker jeg enormt mye penger på glyphs selv me dual spec, og regner med andre gjør det samme. Når jeg raider kjører jeg Holy eller Shadow, i tillegg til raid så pvp'er jeg litt, og iom at dual speccen min er holy/shadow så må jeg fjerne feks shadow og endre den til disc, da må jeg også kjøpe nye glyphs, samme skjer neste raid de trenger meg som shadow og ikke healer, da må jeg respecce shadow igjen og kjøpe shadow glyphs.

 

Så jeg vil anta at det er en god del peng å innhente i glyphs. Mange begynner også å få altså nå som trenger glyphs, så det har nok kommet litt for å bli, samme som gems, alle trenger gems hele tiden for de bytter gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...