Gå til innhold

Vurderer XP på Compaq CQ5043

SEO

Anbefalte innlegg

HP Compaq CQ5043

Jeg får ikke til å like Vista og det er vel en stund til Windows 7 blir en realitet. Derfor vil jeg vurdere XP inn til "7-en" er klar.

Men hvordan kan jeg gjøre en rask sjekk for å vite om dette går greit?

Spesifikasjoner:

* Prosessor: AMD Phenom X3-8750, 2.4GHz L3 Cache 3MB

* Chipset : GeForce 9100

* Skjerm : BenQ 21,5" LCD T2210HD1920 x 1080, 10000:1, 5ms, VGA/DVI

* Tastatur/Mus: USB tastatur og optisk mus(kablet)

* Minne : 4GB DDR2 PC6400(4 x 1GB)

* Harddisk : 500GB SATA 3G -harddisk (7200 rpm), 13GB partisjon for systemgjennoppretting

* Skjermkort : ATI Radeon HD4650 1024 MB dedikert minne , HDMI/DVI

* Optisk enhet : DVD-opptaker SATA DVD RAM og tolags ±R/±RW med maks. 16x/8x og støtte for LightScribe-teknologi Lag disketiketter av høy kvalitet direkte fra PCen med LightScribe: Bare brenn, vend, brenn.

* Lydkort : High Definition Audio 7.1, 2 lydporter foran(1xheadset, 1xmic), 6 analoge lydporter bak og 1 digital lydport bak

* Høytallere : Logitech S-120

* Tilkoblinger : 6 x USB(2 foran), 1 x Lyd ut og inn foran, 1 x SPDIF(Coaxial), 1 x DVI, 1 x HDMI, 1 x VGA, 1 x Firewire, 1 x LAN 10/100

* Ekspansjonsporter : 1 x PCI Express x16(ikke ledig), 3 x PCI Express x1(3 ledige), 2 x 5.25"(1 ledig), 1 x 3.5"(ingen ledig)

* Kommunikasjon : 6-i-1 minnekortleser, SD, MMC, SDHC, MMC Plus, xD, MS, MS-Pro

* Nettverk : Ethernet 10/100BT integrert nettverksgrensesnitt, samt Trådløstnettverkskort 802.11 b/g/n

* Operativsystem : Windows Vista Home Premium (Norsk, Dansk, Svensk, Engelsk)

* Programvare : Windows Movie Maker & Windows DVD Maker, CyberLink DVD Suite 6, My HP Games Muvee Reveal Basic, Microsoft Works 9, Norton Internet Security 2009 (60)dager prøveversjon

* Garanti : 1 år

* Annet : Gjenopprettingspartisjon (inkludert mulighet til å gjenopprette system, programmer og drivere separat) Valg for ny tildeling av gjenopprettingspartisjon Verktøy for å lage gjenopprettings-CD/DVD Symantec™ Norton Internet Security™ 2008 (60 dagers live-oppdatering)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...