Mad Esc Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Udyr som bor dypt nede i havet? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Å havne i "klørna" til NAV og/eller bli arbeidsløs. Etter det, å bli fratatt lappen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 -å være alene (ende opp alene) -mørke -tannlegen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Å vokse opp. Å miste de som står meg nært. Den første er vel mer "Jeg vil ha fordelene, men bakdelene skremmer dritten ut av meg" Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 - Spist av løve - Plassert i en brazen bull - Høvlet med ostehøvel til døde - Krype nedover en sjakt med hodet først for så å finne ut at den plutselig stopper og du får ikke snudd eller rørt på deg, og må dø en sakte død opp ned. - Bli knust av en dampveivals - Brent på bål - Skjært i hjel med kniv Dette var jo veldig realistisk i nåtidens 2014!! tulla? Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 å bli blind eller invalid er det jeg "frykter" mest, men jeg går ikke rundt og er redd for at det skal skje. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Hva som skjuler seg under meg når jeg svømmer på dypt vann 3 Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Flått og å miste vennene mine. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Døden. Er så jævlig synd at vi ikke kan leve evig. Tenk på alt det vi går glipp av! Hvordan ser verden ut i år 2100? 3000? 100,000? Fremtiden vil alltid være et mysterium. Og jeg lever ikke lenge nok til å se det med egne øyne. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Å sitte på dass å drite, så kommer det en slange å biter meg i rassen, opp fra skåla liksom. 1 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Å sitte på dass å drite, så kommer det en slange å biter meg i rassen, opp fra skåla liksom. min største frykt er egentlig hele tiden, jeg er redd jeg skader meg- jeg ser alt av det værste som kan skje hele tiden. selv om jeg reiser meg opp fra sofaen er jeg redd knærne skal gå ut av ledd osv osv (det er spesielt knærne jeg er redd for) Flott er også noe jeg fryter. jeg får helt panikk om noe lander på meg når jeg er i skogen. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Min største frykt er å snakke med jenter, og dette er helt seriøst. Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Å bli tvunget til å ta på min egen navle. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg er redd for forskjellige ting, ikke at jeg frykter virkelig mye, men jeg er redd for at noe dårlig kan skje til mine kjære, jeg er redd for sykdommer og invaliditet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 - Å si noe feil/dumme meg ut. - Ikke vite hva faen jeg skal gjøre i sosiale settinger. - At folk ikke liker meg. - At tiden går ifra meg. Fml. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Å bli tvunget til å ta på min egen navle. Det var temmelig spessielt Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Å bli tvunget til å ta på min egen navle. Det var temmelig spessielt http://www.fobier.net/omfalofobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå