NothinDoin™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Slanger og høyder.. Kanskje ironisk at jeg skal ta fallskjermlappen til våren? 1 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Min største frykt er å ikke være klar over mine omgivelser. Fylla er greit, men det er fremdeles litt kjipt. Jeg er vanvittig redd for å bli mentalt tilbakestående på ett eller annet vis. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjemi eksplosjon (uhell) slanger bunkere (ikke noe rart når man er lagt i en bunker med steinras) høyder Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Min nya största fruktan är Invandrarna. De försöker förinta det Nordisko folket. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Største frykt.. Å miste kjæresten og evt forbli ensom resten av livet? Må være trist:( Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sprøyter, edderkopper, å være alene. Spesielt å være alene med de to førstnevnte Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Min nya största fruktan är Invandrarna. De försöker förinta det Nordisko folket. Min største frykt er at personer som deg skal komme til makten. 2 Lenke til kommentar
9090 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 hvem som kan være utenfor når det ringer på døra sent på kvelden, jeg er alene hjemme og venter ikke besøk. Miste den herlig kjæresten min Miste de gode vennene mine. og miste hørsel, syn og evenen til å snakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 At jeg feiler å fullføre en av mine visjoner. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Min nya största fruktan är Invandrarna. De försöker förinta det Nordisko folket. Min største frykt er at personer som deg skal komme til makten. Enig. Ellers er jeg redd for å miste styring på økonomien min. Og å ende opp som sprøytenarkoman. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Høyder. Definitivt høyder. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) - Å bli innlagt på sykehus/fengsel/psykiatrisk sted (er dog aldri syk og bryter aldri loven) - Å ende opp alene som 40-åring sittende i en stygg og fæl leilighet omringet av søppel - Å måtte amputere kroppsdeler Endret 20. februar 2011 av Kranjcar Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er seriøst PISS redd for gale folk, som i psykisk syke. Det skremmer bare vette av meg å se på dem. Er redd for folk som går i søvne. Når jeg var mindre var jeg livredd for at jeg skulle møte på noen som gikk i søvne. Og sikker en del mer, men det kom jeg på akkurat nå. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Største frykten min er stillhet. må ha lyder. Største savnet mitt er stillhet.... Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip Men største frykt må være å bli blind/døv. 1 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Største frykten min er stillhet. må ha lyder. Største savnet mitt er stillhet.... Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip Men største frykt må være å bli blind/døv. Same, men jeg hadde LETT valgt å bli døv foran å bli blind. Lenke til kommentar
rotama Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 innsekter, spesielt edderkopper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå