Gå til innhold

Hva er din største frykt?

Myst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine største frykter:

- Måtte slikke opp et gammelt stabbur for å vaske det (masse støv, innsekter etc etc)

- Spise hundediarè. (fysj)

- Begravd levende.

- Miste alle jeg kjenner, ikke bli noe.

- Drukne

- Toturert, bindt fast i et isbad, kutta opp fingrene litt etter litt, rivd av neilene etc.

- Måtte ha sett på 3 guys 1 hammer og vite at det samme skulle skje deg (har aldri sett den filmen, skal aldri se på noen av de filmene heller!)

:)

Visste dere at i løpet av ett liv, spiser man 6-7 edderkopper (usikker om det var 6-7 men noe i den duren) mens man sover? :) De kryper inn i munnen din. Haha, jeg er litt slem mot dem som hater edderkopper.

Endret av Brun Melk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

få unger! jeg veit jeg ikke er klar for det og kommer til å faile hardt, vil ikke bringe en unge inn i denne verden på et sånt grunnlag. Pga det har jeg aldri klart å komme inni ei kjerring, med eller uten kondom. bortsett fra analsex

Var det ikke du som nevnte i forumkafeen at du likte å "hoppe av i svingen". Isåfall vil jeg informere at du er kraftig i faresonen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

å gjøre det dårlig på skolen + ikke få drømmejobben min med god lønn.

-LOL, bli insperret levende i en boks som er begravd i jorda...en rektangleaktig boks som jeg så vidt kan bevege meg i.

Og at Moland og French aldri kommer tilbake til norge :ohmy:

Endret av Noreply
Lenke til kommentar

- Spist av løve

- Plassert i en brazen bull

- Høvlet med ostehøvel til døde

- Krype nedover en sjakt med hodet først for så å finne ut at den plutselig stopper og du får ikke snudd eller rørt på deg, og må dø en sakte død opp ned.

- Bli knust av en dampveivals

- Brent på bål

- Skjært i hjel med kniv

Lenke til kommentar

Tror mange her svarer på hva det verste de kan tenke seg er ...

Men handler ikke denne tråden egentlig om din største frykt sånn realistisk sett ?

Isåfall må det være:

- Få en alvorlig sykdom

- Føle at jeg ikke har mening i livet

- Ikke få lov til å være ungdom lenger :/

- Vepser -.- Har ikke blitt stukket så har en stor frykt for å bli det.

Lenke til kommentar

Å våkne opp og være helt alene på jorda og finne ut at alt og alle rundt meg var en del av min egen fantasi.

Urealistisk, men tanken er utrolig skummel. Ikke noe jeg bekymrer meg for daglig, men er noen dager der jeg står opp og ting virker litt for stille. :p

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...