Nostalgisk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Blir jeg blind er det to pakker paracet/ibux og ei flaske whisky neste. Og en hagle for å gjøre en brå slutt på alle lidelser... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 få unger! jeg veit jeg ikke er klar for det og kommer til å faile hardt, vil ikke bringe en unge inn i denne verden på et sånt grunnlag. Pga det har jeg aldri klart å komme inni ei kjerring, med eller uten kondom. bortsett fra analsex Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Mine største frykter: - Måtte slikke opp et gammelt stabbur for å vaske det (masse støv, innsekter etc etc) - Spise hundediarè. (fysj) - Begravd levende. - Miste alle jeg kjenner, ikke bli noe. - Drukne - Toturert, bindt fast i et isbad, kutta opp fingrene litt etter litt, rivd av neilene etc. - Måtte ha sett på 3 guys 1 hammer og vite at det samme skulle skje deg (har aldri sett den filmen, skal aldri se på noen av de filmene heller!) Visste dere at i løpet av ett liv, spiser man 6-7 edderkopper (usikker om det var 6-7 men noe i den duren) mens man sover? De kryper inn i munnen din. Haha, jeg er litt slem mot dem som hater edderkopper. Endret 9. september 2010 av Brun Melk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Den mest realistike frykten jeg har er å få en alvorlig sykdom. Eventuelt bli utsatt for ei stygg ulykke. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Alt som koster mer en 3000 tusen. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Å ha et miserabelt liv hvor det ikke finnes glede. Samt å bli grønnsak Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 få unger! jeg veit jeg ikke er klar for det og kommer til å faile hardt, vil ikke bringe en unge inn i denne verden på et sånt grunnlag. Pga det har jeg aldri klart å komme inni ei kjerring, med eller uten kondom. bortsett fra analsex Var det ikke du som nevnte i forumkafeen at du likte å "hoppe av i svingen". Isåfall vil jeg informere at du er kraftig i faresonen. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Min største frykt: Å bli bannet fra forumet.. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 On-topic: Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Vepser! Dere tror kanskje det er rart, men da har dere ingen ekte fobier å sammenligne med. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At rooney ender opp i mitt kjære city. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Å brenne inne. Jeg har så noia for det at bilen og huset mitt er fullt av sikkerhetsutstyr, og jeg må alltid rydde plassen ut mot ytterdøren og til vinduene hvis jeg må komme meg ut fort Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har et dilemma netopp her, er så redd for å bli en grønnsak, invalid eller psykisk ødelagt, men samtidig er jeg så giret på utenlandstjeneste som Officer. Er ikke interesert i noen for/mot utenlandstjeneste diskusjon her. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Skade noen andre på livstid hvor det var min skyld. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) å gjøre det dårlig på skolen + ikke få drømmejobben min med god lønn. -LOL, bli insperret levende i en boks som er begravd i jorda...en rektangleaktig boks som jeg så vidt kan bevege meg i. Og at Moland og French aldri kommer tilbake til norge Endret 24. oktober 2010 av Noreply Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) døden edit: og at moland og french aldri kommert tilbake til norge Endret 25. oktober 2010 av kristus? Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 - Spist av løve - Plassert i en brazen bull - Høvlet med ostehøvel til døde - Krype nedover en sjakt med hodet først for så å finne ut at den plutselig stopper og du får ikke snudd eller rørt på deg, og må dø en sakte død opp ned. - Bli knust av en dampveivals - Brent på bål - Skjært i hjel med kniv Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tror mange her svarer på hva det verste de kan tenke seg er ... Men handler ikke denne tråden egentlig om din største frykt sånn realistisk sett ? Isåfall må det være: - Få en alvorlig sykdom - Føle at jeg ikke har mening i livet - Ikke få lov til å være ungdom lenger :/ - Vepser -.- Har ikke blitt stukket så har en stor frykt for å bli det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Å bli blind eller lam. Hadde gjort livet ganske meningsløst, thank god for at jeg er født som jeg er! Endret 31. oktober 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Å våkne opp og være helt alene på jorda og finne ut at alt og alle rundt meg var en del av min egen fantasi. Urealistisk, men tanken er utrolig skummel. Ikke noe jeg bekymrer meg for daglig, men er noen dager der jeg står opp og ting virker litt for stille. Endret 31. oktober 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå