Gå til innhold

Hva er din største frykt?

Myst

Anbefalte innlegg

Har ingen direkte fobier eller noe sånn, men noe som hadde gitt meg fobier og det som verre er, er hvis jeg en kveld gikk til sengs, våknet mitt på natten av noe som lukter litt vondt, og det første jeg ser når jeg åpner øynene er to svære øyne som stirrer rett ned på meg, de to øynene tilhører en psyko massemorder som liker å dra ut øynene av skallen din med en teskje, og skjære ut hjertet ditt med en plastikkniv. Hadde det skjedd, hadde jeg dødd :p

Du kan egentlig droppe han massemorderen med skje, å våkne opp med to svære øyne oppi trynet hadde skremt håret av meg uansett. Eller, kanskje jeg er for sløv til å bli skremt av det når jeg våkner..

EDIT: Jo, også det å besvime/bli bevisstløs, for deretter av en eller annen grunn erklæres død av legene. Så våkner jeg opp idet gjennspikrede kisten ruller bortover mot flammene ute av stand til å stoppe det. Jeg hadde rett og slett fått totalt panikk.

Jo, en frykt til: Å på en eller annen måte ende opp i en situasjon der jeg må velge hvem jeg skal redde fra en grusom død, og ikke har mulighet til å redde alle.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Å oppleve en sterk depresjon. Eller om hjernen min skulle miste evnen til å produsere lykkehormoner og jeg aldri ville føle lykke igjen.

Ingenting annet er så fryktelig skremmende for min del, fordi jeg vet at man ikke er dømt til å være ulykkelig selv om man skulle bli grønnsak, mislykket, alene i verden eller de andre tingene folk frykter. Jeg tror det folk egentlig frykter når de nevner disse tingene er de følelsene de tror de vil føle hvis dette skulle hende, men mennesker er ikke maskiner, så vi er ikke nødvendigvis dømt til å være ulykkelige selv om vi befinner oss i en vanskelig livssituasjon. Min frykt går heller på å miste evnen til å være lykkelig permanent, altså å leve et liv uten det som for min del gjør livet verdt å leve.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

- Edderkopper, har nok fobi mot dem. (Måtte scrolle greit fort over bildet på forrige side, hva enn det var!)

- Ende opp ensom og alene.

- Bli blind.

- Miste noen i familien.

- Være hjemme alene og plutselig se noe grusomt i speilet eller høre et kvast hyl bak seg.

- Kjøre på noen slik at de dør, evt. blir kraftig skadet.

- Bli utsatt for justismord. (Om man virkelig er på feil sted til feil tid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...