Mokko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Har ingen direkte fobier eller noe sånn, men noe som hadde gitt meg fobier og det som verre er, er hvis jeg en kveld gikk til sengs, våknet mitt på natten av noe som lukter litt vondt, og det første jeg ser når jeg åpner øynene er to svære øyne som stirrer rett ned på meg, de to øynene tilhører en psyko massemorder som liker å dra ut øynene av skallen din med en teskje, og skjære ut hjertet ditt med en plastikkniv. Hadde det skjedd, hadde jeg dødd Du kan egentlig droppe han massemorderen med skje, å våkne opp med to svære øyne oppi trynet hadde skremt håret av meg uansett. Eller, kanskje jeg er for sløv til å bli skremt av det når jeg våkner.. EDIT: Jo, også det å besvime/bli bevisstløs, for deretter av en eller annen grunn erklæres død av legene. Så våkner jeg opp idet gjennspikrede kisten ruller bortover mot flammene ute av stand til å stoppe det. Jeg hadde rett og slett fått totalt panikk. Jo, en frykt til: Å på en eller annen måte ende opp i en situasjon der jeg må velge hvem jeg skal redde fra en grusom død, og ikke har mulighet til å redde alle. Endret 6. januar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Å oppleve en sterk depresjon. Eller om hjernen min skulle miste evnen til å produsere lykkehormoner og jeg aldri ville føle lykke igjen. Ingenting annet er så fryktelig skremmende for min del, fordi jeg vet at man ikke er dømt til å være ulykkelig selv om man skulle bli grønnsak, mislykket, alene i verden eller de andre tingene folk frykter. Jeg tror det folk egentlig frykter når de nevner disse tingene er de følelsene de tror de vil føle hvis dette skulle hende, men mennesker er ikke maskiner, så vi er ikke nødvendigvis dømt til å være ulykkelige selv om vi befinner oss i en vanskelig livssituasjon. Min frykt går heller på å miste evnen til å være lykkelig permanent, altså å leve et liv uten det som for min del gjør livet verdt å leve. 1 Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Litt av det samme som Kalinken, min værste frykt er å ha et tomt og deppa liv. Så lenge jeg kan være glad spiller det lite rolle hva jeg gjør i livet eller hvor jeg jobber. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg er 3 store frykter: -Miste de som står meg nærmest - Vepser (Ble stukket minst 2 ganger hver sommer fra jeg var 2 til jeg var 13) - Mørket Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Å bli kidnappet med duct-tape over munn, samtidig som jeg er tett i nesa. Tanken på å hive etter pusten med kun en tredjedel av et nesebor som fungerer.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Stirrende babyer og glassdukker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 - Vepser Henger meg på denne. Har en forferdelig fobi for vepser og bier! Grøss! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Å ikke fikse livet. Å miste lillebroren min. Å skuffe alle som betyr noe. Edderkopper og undervannsdyr. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) . Endret 2. november 2010 av Diskutert Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vet ikke helt. De to siste virkelig dårlige drømmene mine har jeg drept noe, så tror nesten det må være min største frykt sånn sett. Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Å ta fly tror jeg. Aldri å kunne fly igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å få stoppet lufttilførsel ligger ganske høyt oppe på lista mi. Det må vel være nærmest mulig "å dø levende". Hele kroppen funker, hjernen er helt normal, men nesa og munnen er blokkert slik at du ikke får puste. Grøss. Får frysninger bare av tanken. Lenke til kommentar
spjoink Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Å bli foreldreløs Å ikke finne en mann Å være midt i atlanteren uten flytemiddel Å bli feit p.g.a sykdom/medisiner man ikke kan slutte med Å miste synet Å bli syre-/brannskadet i ansiktet Å få aids Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) å ikke få trene på 2-3 uker. og drukne Endret 17. juni 2010 av joakimz Lenke til kommentar
chipseh Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Å være alene Miste nære venner/ familie Drukne Brenne Kræsje Store økonomiske problemer Miste hobbyene mine Bli feit Og mye mer, men er dette jeg kommer på i farten nå Endret 4. september 2010 av chipseh Lenke til kommentar
Lord Haart Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 - Edderkopper, har nok fobi mot dem. (Måtte scrolle greit fort over bildet på forrige side, hva enn det var!) - Ende opp ensom og alene. - Bli blind. - Miste noen i familien. - Være hjemme alene og plutselig se noe grusomt i speilet eller høre et kvast hyl bak seg. - Kjøre på noen slik at de dør, evt. blir kraftig skadet. - Bli utsatt for justismord. (Om man virkelig er på feil sted til feil tid) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Å bli blind (og ikke få se United igjen ) eller at noe skal skje med mine aller nærmeste. Blir jeg blind er det to pakker paracet/ibux og ei flaske whisky neste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå