Gå til innhold

Hva er din største frykt?

Myst

Anbefalte innlegg

- Å være på et fly som styrter, og mens flyet styrter, finner en ut at det ikke er fallskjermer i flyet. Så jeg kan enten velge om jeg vil sitte på flyet til jeg treffer bakken, eller eventuelt velge å hoppe ut. Jeg hadde dør jo i begge tilfellene. Hadde mareritt om dette for lenge siden :(

Det er da aldri fallskjermer i vanlige passasjerfly.

Men selv, har litt vansker for å finne noe jeg virkelig frykter. Det er selvfølgelig veldig mye fryktelig som potensielt kan hende en, men hvor store er sjansene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Største frykt, hmm. Ende opp som en 'taper'.

Ellers er fremføringer og utlevere seg selv for flere personer skummelt.

Av mer hverdagslige ting så er det nok maur (det klør bare av å tenke på det), enda de fascinerer meg ganske mye. Kan legge till biller og slikt drit, gjerne de som flyr er forferdelige

Det å bade når du ikke vet hva som finnes på bakken eller i gress eller generelt ikke vet hva som bor der er dritskummelt, og det å være alene i huset av en eller annen grunn er noe jeg finner lite gøy.

Lenke til kommentar
- Å være på et fly som styrter, og mens flyet styrter, finner en ut at det ikke er fallskjermer i flyet. Så jeg kan enten velge om jeg vil sitte på flyet til jeg treffer bakken, eller eventuelt velge å hoppe ut. Jeg hadde dør jo i begge tilfellene. Hadde mareritt om dette for lenge siden :(

Men selv, har litt vansker for å finne noe jeg virkelig frykter. Det er selvfølgelig veldig mye fryktelig som potensielt kan hende en, men hvor store er sjansene?

Selvfølgelig er det ikke fallskjermer i et vanlig pasasjerfly. Om jeg ikke husker helt vilt, snakket jeg om en drøm jeg hadde for flere år siden?

For det første; jeg hadde ikke brains nok til å vite at en ikke hadde fallskjermer i fly (jeg var liten), for det andre; det er tross alt en drøm. Og "rare" ting skjer i drømmer. Husker og at jeg sto ute på vingen på flyet mens det styrta, selvfølgelig går ikke det an, men det er enda en drøm.

Overlegent piss.

Lenke til kommentar

Prøve isbading i et hull i isen og havne under isen uten å finne igjen hullet. GRØSS. :scared: Eller bli begravd levende. :scared:

Selvfølgelig også å miste familie, venner osv. Men det vil nok bli en annen følelse enn de to førstnevnte tilfellene. I de to førstnevnte tilfellene vil man nok være veldig redd og komme inn i en panikktilstand, mens ved sistnevnte tilfelle vil man nok være i sorg.

Endret av program
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det ikke fallskjermer i et vanlig pasasjerfly. Om jeg ikke husker helt vilt, snakket jeg om en drøm jeg hadde for flere år siden?

For det første; jeg hadde ikke brains nok til å vite at en ikke hadde fallskjermer i fly (jeg var liten), for det andre; det er tross alt en drøm. Og "rare" ting skjer i drømmer. Husker og at jeg sto ute på vingen på flyet mens det styrta, selvfølgelig går ikke det an, men det er enda en drøm.

Overlegent piss.

Les navnet på tråden en gang til: "Hva er din største frykt" Du formulerer deg også på generelt basis, hence min forklaring. Sier egentlig mest om deg når du reagerer slik på en enkel kommentar.

Lenke til kommentar

Har ingen direkte fobier eller noe sånn, men noe som hadde gitt meg fobier og det som verre er, er hvis jeg en kveld gikk til sengs, våknet mitt på natten av noe som lukter litt vondt, og det første jeg ser når jeg åpner øynene er to svære øyne som stirrer rett ned på meg, de to øynene tilhører en psyko massemorder som liker å dra ut øynene av skallen din med en teskje, og skjære ut hjertet ditt med en plastikkniv. Hadde det skjedd, hadde jeg dødd :p

Så er jeg redd for å være med i en ulykke der hele familien dør, og jeg er den eneste som overlever. (Er en grunn til at jeg ikke liker å øvelseskjøre med hele familien på slep )

Lenke til kommentar

Min største frykt er å skade eller miste en eller flere fingre. Jeg orker rett og slett ikke tanken på å skulle leve med ni fingre eller mindre. Husker jeg ble helt satt ut at scenen i Mission Impossible 2 hvor den ene skurken får kuttet av tuppen av den ene fingeren med en tobakkutter. Ellers er det ikke mye jeg er redd for. Å få masse insekter på seg er vel den nest største frykten min.

Jeg synes derimot ikke det virker så skummelt å skulle bli levende begravd. Sure, der og da er det sikkert ganske jævlig. Men det tar jo ikke lange tiden før du svimer av på grunn av oksygenmangel. Så det skulle jeg nok "overlevd".

Lenke til kommentar

Drukne, eller dø pga oksygenmangel, eller dø på en annen veldig smertefull måte.

Insekter (ikke akkurat "min største frykt", men veldig ekle!).

Hjelpeløs i en alvorlig situasjon.

Ute av stand til å hjelpe andre i en alvorlig situasjon.

Høydeskrekk (men jeg skal hoppe i fallskjerm minst én gang i løpet av livet, det har jeg bestemt med for).

Å ikke ha mulighet til å strekke på bena, og også å bli innesperret i et lukket, trangt rom (så trangt at jeg har problemer med å stå oppreiste og bevege på meg).

Bli alvorlig fysisk eller psysisk syk for resten av livet.

Å drepe eller skade en uskyldig person for livet ved et uhell.

EDIT: Og det å styrte med fly.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...