trash__ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Må legge til Snakke høyt for klassen, eller hvilken som helst forsamlig med mange folk. Quoted for truth. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 hm... å bli forlatt og være alene ikke klare å bli noe i voksenlivet dette er vel det jeg kommer på å farta Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hovedfrykten min er vel å få noe frastjelt, noe dyrt som ikke forsikringa dekker Ellers er jeg litt småredd for giftige insekter og ting som kan drepe meg. Er ikke redd for hunder osv, men tror jeg ikke hadde vært så tøff i trynet hvis det hadde kommet en aggresiv rottweiler på 80 kg løpenes med tenna på tørk mot meg! + Leve et ensomt liv Endret 17. august 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Miste venner og familie. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Å miste datteren min. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Å bli gammel. Sakte, men sikkert merke årene gå, mens det går opp for meg at nå begynner det å bli for sent å gjøre alt jeg har lyst til. Endret 23. august 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Må legge til Snakke høyt for klassen, eller hvilken som helst forsamlig med mange folk. Helt enig. Det, og kokte gulerøtter. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hm... legger merke til at det er mest sosiale angster som er vanligst her Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Å bli døv eller blind Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Å leve et liv uten musikk. Hadde ikke takla det. Bortsett fra det er det jo selvfølgelig; å miste alt av venner og familie. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg vil faktisk påstå at jeg ikke har noen form for bestemt frykt. Jeg takler små rom, store høyder, dyr, osv. helt fint. Problemet oppstår dersom jeg mister følelsen av kontroll, alt som kan skade meg uten at jeg kan kontrollere det er farlig. Men, jeg tror ikke jeg ville klart meg hvis jeg mistet en av sansene, et lem, eller fikk en livsstils sykdom, det ville rett og slett blitt for uvant og omveltende for meg. Har også litt for store ambisjoner, redd for ikke å kunne leve opp til dem Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Å være blind hadde vært jævlig. Tenk å ikke kunne se hva som er rundt deg. Endret 24. august 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Blind, knytt sammen, på et rulldebånd med en høy maskinstøy og DUNK DUNK som kommer nermere og nermere... Med andre ord, Hjelpeløs i en alvorlig situasjon. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 At diskusjon.no går under. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Åh, den der var bra, Nopros. Tror de fleste hadde gått fra forstanden om forumet plutselig ble borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå