Gå til innhold

Hva er din største frykt?


Myst

Anbefalte innlegg

Å være innesperret i et trangt rom! En gang svømte jeg under en brygge, der det bare var ca. 20cm plass til hodet. Fikk helt klaustrofobi. Aldri mer.

 

Også edderkopper da, hyler på mamma hver eneste gang, haha. Så tarantell er ikke et alternativ for meg, i alle fall.

Det hemska med att simma under bryggan, är att det därunder ligger likdelar ifrån dränkta människor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at mange av dere sin frykter er ting jeg liker, som f.eks. edderkopper, høyder, vann, fremføringer.

 

Egentlig hater jeg fremføringer, men er bare å kaste seg i det, feste på et smil og ta ting som det kommer, le av seg selv om noe går galt.

 

Edderkopper er gøy om de ikke plutselig henger ned foran trynet mitt, eller ligger i sengen min osv. Ellers er jeg veldig glad i fascinert av dem, taranteller har jeg en stor lidenskap for. Gud vet hvor mange ganger jeg har besøkt dyrebutikker for å spørre om å prøve en. Skal skaffe en nå snart tenkte jeg.

 

Angående høyder liker jeg alt som gir meg spenning, og jeg tror jeg mangler begrep av fare og sikkerhet... Tenker at alt kommer til å gå bra liksom.

 

Er redd for å bli alene, altså miste venner osv, aldri få kjæreste, er redd for å bli skadet på en måte som hemmer meg til å gjøre ting (er frisk og "rask" nå), og er redd for å kaste bort livet mitt på tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har flere store frykter!

 

- Å være helt alene på jorda.

- Å være på et fly som styrter, og mens flyet styrter, finner en ut at det ikke er fallskjermer i flyet. Så jeg kan enten velge om jeg vil sitte på flyet til jeg treffer bakken, eller eventuelt velge å hoppe ut. Jeg hadde dør jo i begge tilfellene. Hadde mareritt om dette for lenge siden :(

- Å krype under senge uten noe rom over hodet, for så å se en stor edderkopp rett ved meg. (Skremmende tanke når du vet at det er vanskelig å komme ut igjen.

- At en nær i familien dør.

Lenke til kommentar

Å bli gammel for å innse at eg ikkje har gjort nokke med livet. Det er dog ingen fare for at det skal skje, men har gjennom livet mitt lagt opp ein tankegang om ting eg skal gjere. Gjerne gjennom dagdrømming. Roadtrip'er, jordomseilinger, gode jobber, godt sosialt liv osv.

 

Synd, siden dagdrømming er "bevist" å frembringe Alzheimers i en viss grad :D

Lenke til kommentar
Er redd for å bli alene, altså miste venner osv, aldri få kjæreste, er redd for å bli skadet på en måte som hemmer meg til å gjøre ting (er frisk og "rask" nå), og er redd for å kaste bort livet mitt på tull.

 

Samme her! Har ikke noen fobi, men de tingene der, derimot er jeg litt redd for. Å ende opp som foreldrene mine!

 

Synd, siden dagdrømming er "bevist" å frembringe Alzheimers i en viss grad :D

 

Haha, hvordan kan det bevises?! Og, det er skummeelt! Jeg har da garanti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...