Myst Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Fant ikke en liknende tråd, så jeg oppretter en selv. Det fins en så mangt man frykter, det være å bli etterlatt på et helt ukjent sted eller enkelt som en katt. Kunne vært interessant å høre hva medmedlemmers største frykt er. Mitt er disse: - å drukne - å falle ned trappa mens jeg bærer noe tungt (har skjedd 2 ganger og ikke morsom i det hele tatt) - å bli smittet av dødelige sykdommer - å være hjelpeløs i en alvorlig situasjon Kom på disse i farta. Vil endre hvis kommer på mer. Hva er din største frykt? Endret 15. august 2009 av Myst Lenke til kommentar
Bon Scott Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Å poste først i en "hva er din største frykt" tråd! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det og miste det jeg har kjært, jeg mener, hvordan skal jeg overleve uten musikk? Og, foresten, det hadde jo vært litt smått irriterende og miste familie og venner også. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Å bli feit. Hadde aldri taklet det. Nekter meg selv å bli det! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er overdrevet redd for veps. har vært det hele livet. Det værste jeg tenke meg er at en veps kommer inn i øret mitt/prøver å trenge seg inn. faktisk Ellers har jeg vel ingen store frykter. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 haha, var redd sprøyter før etter å ha hørt så mange skrekkhistorier om BSG. Har heldigvis gått over nå ^^ Lenke til kommentar
signii Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Siden jeg (heldigvis) har klart å overvinne frykten min mot hunder, så er det vel å drukne. Tanken på å sluke vann og ikke klare å komme opp. Nei, uff. Det henger vel også litt sammen med at jeg ikke klarer trange rom. Å være innesperret. Hm. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tannlegen, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 - Å ikke mestre noe. Gjerne i jobbsammenheng. Prestasjonsangst. - å bli smittet av dødelige sykdommer. - Å bli forlatt Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Må legge til Snakke høyt for klassen, eller hvilken som helst forsamlig med mange folk. Lenke til kommentar
signii Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Må legge til Snakke høyt for klassen, eller hvilken som helst forsamlig med mange folk. Oi, det er jo bare kjempegøy. Rart hvordan forskjellige oppfatter ting Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Syns ikke det er så veldig rart, jeg. Vi er alle forskjellige, og i sånne situasjoner kan det ofte ligge en psykisk årsak bak. Sier ikke at det gjelder deg, GrevenLight, men med veldig mange. Jeg kan foreksempel se sammenhengen i veldig mye av mine reaksjoner mot diverse ting og min atferd generelt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det jeg kommer på i farta er hvis jeg kjører på noen slik at personen dør eller blir skadet for resten av livet. Kunne aldri levd med meg selv om noe slikt hadde skjedd. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Syns ikke det er så veldig rart, jeg. Vi er alle forskjellige, og i sånne situasjoner kan det ofte ligge en psykisk årsak bak. Sier ikke at det gjelder deg, GrevenLight, men med veldig mange. Jeg kan foreksempel se sammenhengen i veldig mye av mine reaksjoner mot diverse ting og min atferd generelt. Tror kansje du har litt rett om det for jeg tok en sånn dum test om sånne ting og da fikk jeg very high på en ting jeg ikke husker navnet på det, men søkte det opp på google og fant ut at sånn angst for og snakke med mange og sånt var en av de tingene den "sykdomen" ineholdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå