Gå til innhold

Hva er din største frykt?

Myst

Anbefalte innlegg

Fant ikke en liknende tråd, så jeg oppretter en selv.

Det fins en så mangt man frykter, det være å bli etterlatt på et helt ukjent sted eller enkelt som en katt. Kunne vært interessant å høre hva medmedlemmers største frykt er.

Mitt er disse:

- å drukne

- å falle ned trappa mens jeg bærer noe tungt (har skjedd 2 ganger og ikke morsom i det hele tatt)

- å bli smittet av dødelige sykdommer

- å være hjelpeløs i en alvorlig situasjon

Kom på disse i farta. Vil endre hvis kommer på mer.

Hva er din største frykt?

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg (heldigvis) har klart å overvinne frykten min mot hunder, så er det vel å drukne. Tanken på å sluke vann og ikke klare å komme opp. Nei, uff. Det henger vel også litt sammen med at jeg ikke klarer trange rom. Å være innesperret. Hm.

Lenke til kommentar

Syns ikke det er så veldig rart, jeg. Vi er alle forskjellige, og i sånne situasjoner kan det ofte ligge en psykisk årsak bak. Sier ikke at det gjelder deg, GrevenLight, men med veldig mange. Jeg kan foreksempel se sammenhengen i veldig mye av mine reaksjoner mot diverse ting og min atferd generelt.

Lenke til kommentar
Syns ikke det er så veldig rart, jeg. Vi er alle forskjellige, og i sånne situasjoner kan det ofte ligge en psykisk årsak bak. Sier ikke at det gjelder deg, GrevenLight, men med veldig mange. Jeg kan foreksempel se sammenhengen i veldig mye av mine reaksjoner mot diverse ting og min atferd generelt.

Tror kansje du har litt rett om det for jeg tok en sånn dum test om sånne ting og da fikk jeg very high på en ting jeg ikke husker navnet på det, men søkte det opp på google og fant ut at sånn angst for og snakke med mange og sånt var en av de tingene den "sykdomen" ineholdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...