isetan Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter billig minne til Acer aspire one. Den bruker pc 4200 ddr2 533, 1 gb skal jeg ha. Hvor er det billigst å kjøpe hen? norge, utland, helst med billig frakt? Gjsn prisen i norge denne type minne er vel rundt 100kr? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bruk PC5300 Betaler du med VISA sender noen som brev til 39kr (Komplett vaffal) https://prisguiden.no/product.php?p...3&cat_id=27 Lenke til kommentar
isetan Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Maskinen kommer med 512 forhåndsinstallert og det er av den typen jeg nevnte. Går det bra å 'blande' de to minnekortene med tanke på at de har litt forskjellige hastigheter og slik? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 512 brikka er loddet den elle? Isåfall burde det går greit å blande, men den nye brikka vil kjøre på en lavere hastighet (lik den som er installert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå