South_Bridge Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har et script på siden min som tar litt tid å gjennomføre. Når denne siden loades kommer ikke "loading..." frem før scriptet er ferdig og siden redirecter... noe som er litt kjedelig for andre som ikke kjenner scriptet mitt og tror siden har hengt seg eller noe når det ikke kommer tilbake noe feedback. jeg har prøvd flush() etter echo loading... men det er ikke min server, leier, og tror de har det slått av elns. jeg lurte kanskje på om javascript eller ajax kunne ha vært en løsning om det ikke finnes noe enklere? tips? echo 'loading...'; while( something ) { loop tar 5-8 sec å prosesse } echo 'success, du vil nå bli redirected...'; echo 'html meta redirect->'; Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vel, hvis du vil garantert ha frem 'loading' bør du sterkt vurdere AJAX/Javascript, for ellers er det veldig variablet hva man får til. //Hvorvidt det er utskrift før denne linjen er irrelevant, men for få det til // å fungere i enkelte nettlesere må det være minst 1024 byte med utskrift // før noe vises ob_start(); ob_implicit_flush(true); // derfor vil det ikke skade med litt utskrift her :) echo 'loading ...'; $buffer = ob_get_clean(); $buffer = str_pad($buffer, 1024); ob_start(); echo $buffer; ob_end_flush(); //Nå kan man begynne å gjøre ting og tang Jeg garanterer ikke at det fungerer, men det er lov å håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå