Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvor lenge tror dere de i leiligheten over meg kan holde på og feste? Ganske lei av knirkende senger nog høy musikk i hele natt... Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Når de roer seg, er tiden inne for deg til å sette på høy musikk. Det kommer de til å like. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er jo et bevis på respektløshet når naboen din ikke tar hensyn en hel natt og formiddag . Når de har roet seg , eller grytidlig en morgen dundrer du musikk for harde livet. Gjør dette systemmatisk noen måneder til nattefestene gir Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Hehe, ikke dumt det nei Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Disse synes jeg beskriver nabobråk ganske godt :!: Trådstarter : Jeg anbefaler deg å bare snakke med naboen din. be han dempe seg litt i det minste. Det er mye bedre en å fyre opp under bålet Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Tror de har sovnet nå, tvilsomt at det blir noe liv der de neste 24 timer. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er nå du setter inn dødsstøtet med bassen på fullt Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Problemet er bare at jeg ikke har noen ordentlige høytalere her Alternativet blir ren skriking, men da kommer vel to menn i hvite frakker og henter meg... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Haha..Smell i dører, og vær rastløs. Han som bodde under meg tidligere bråkte hele tiden, og tok ikke hensyn til andre. Endte med at noen kompiser av meg, saget hull i gulvet over soverommet hans. Og da ble det stille. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Nå er de faen mæ på ann igjen. Må være en merkelig fest, tok vel 30 min fra gjestene kom til det var full fart på soverommet... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Rink purken da vell? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hehe, håper ikke jeg har sånne naboer, kan nok bli plagsomt i lengden. Edit: Er vel litt drøyt å ringe purken nå, må i hvert fall vente til kl 4 i natt da. Endret 15. august 2009 av runesole Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Pff du skal på jobb halv 4 i mårra og samma om de bråker eller ei, full guffe fra 12 på dagen til 4 på natta er ikke lov ! Det kalles ordensforsyrrelse. De kan hvertfall roe seg ned, går an og feste på litt roligere måter. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ringer du etter klokka 23:00 kommer onkel og ber dem roe ned. Det skal være stilt etter den tid. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ville nok anmeldt det ja.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Jaja, er ikke så veldig hissig på slikt. Lever bare med det, var ute selv i går kveld så aner ikke når de startet. Husker bare høy musikk da jeg kom hjem, og som antakelig holdt på til i 12 tiden i dag (ikke super støy hele tiden). Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg har naboer som fester på sida her også og det er kun kona og barna som får meg fra å fyre opp min CV forsterker på 800 kilosykler med metall. Endret 15. august 2009 av perpyro Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gå til hi-fi klubben i Kristiansand senrum. De har et eget lyd rom der med stort mikse bord og et et sett stereo høytalere m/basskasse fra Cerwin Vega. Jeg sverger ved satans høyre hånd det er det desidert VÆRSTE jeg har vært med på, jeg trodde jeg skulle dø. Ikke bare det at når jeg sto og så på dette rare greiene at han ene i butikken spurte om lyd test? Folk rømte butikken, gatene tømte seg og det var som dommedag selv. Døren lukket seg.... Så startet det, en for jæævelig dyp bass tone som til de grader ble en så dyp frekvens at taket datt ned(ikke kødd!)lyset i taket begynte og blinke og omtrent slukke seg, og hele jævl blokka dundra, han som sto ved siden av meg må momentant forlate rommet. Når dette da var ferdig VÆRKET hodet mitt, jeg kunen ikke høre min egen stemme og ville abre gå derfra for og finen bil alarmer ulende over hele den skarrende r byen på sørlandet. Ja alt jeg kunne si var FYYYYYYYY FFFFFFAAAHH. Tror det var rundt 20k, og jeg lover det og jeg sverger hadde jeg bodd et sted med litt mindre folk skulle jeg kjøpt det ganger 2. Så hvis du er en liten jævel så slipp rebbelen ut av deg og skaff deg noe liknende. De kommer til og tru det er jordskjelv, det holder sikkert bare med et minutt maks. Og hele blokak er tømt for folk. Sov Godt ! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis det er noen trøst så kan jeg si at jeg hører GODT musikk fra begge sider av huset at this very moment, enda jeg bor i hus og ikke leilighet Eneste lyd isolasjonen er det jævla regnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå