ringperm Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Det var kun meg, min kajakk, mitt kamera og en Gorillapod ute på en liten holme. Det eneste jeg fant som jeg kunne ta bilde av var kajakken, undertegnede og solen som var på vei ned. Kajakken har jeg tatt mer bilder av enn Se & Hør har av Hans Majestet. Fuglene vet at mitt eget grimme ansikt ikke gjør seg som motiv (Jeg har prøvd, og gremmes fortsatt), så da var det kun Solguden som var igjen. Her liker jeg godt fargespekteret selv, men setter kanskje spørsmål ved komposisjonen. Hva synes Dere? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Synes solnedgangen var fint fanget, men jeg tror det ville blitt et hakk bedre hvis du hadde starta bilde med noe i forgrunnen og ikke starta på havet. Endret 15. august 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Synes solnedgangen var fint fanget, men jeg tror det ville blitt et hakk bedre hvis du hadde starta bilde med noe i forgrunnen og ikke starta på havet. Interessant, det var en tanke som ikke slo meg. Men du har nok helt rett Er det noe slik du tenker på, bare med mer detaljer kanskje? Og mindre skakkjørt horisont Endret 15. august 2009 av ringperm Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Synes solnedgangen var fint fanget, men jeg tror det ville blitt et hakk bedre hvis du hadde starta bilde med noe i forgrunnen og ikke starta på havet. Interessant, det var en tanke som ikke slo meg. Men du har nok helt rett Er det noe slik du tenker på, bare med mer detaljer kanskje? Og mindre skakkjørt horisont Ja noe mer sånt, med litt mer detaljer i forgrunnen og kanskje en lavere vinkel, men det er ikke nødvendig Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Horisonten er skjev og det ødelegger litt. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Synes solnedgangen var fint fanget, men jeg tror det ville blitt et hakk bedre hvis du hadde starta bilde med noe i forgrunnen og ikke starta på havet. Interessant, det var en tanke som ikke slo meg. Men du har nok helt rett Er det noe slik du tenker på, bare med mer detaljer kanskje? Og mindre skakkjørt horisont Ja noe mer sånt, med litt mer detaljer i forgrunnen og kanskje en lavere vinkel, men det er ikke nødvendig Supert, takk skal du ha. Nå vet jeg jo hva jeg skal se etter neste gang Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Horisonten er skjev og det ødelegger litt. Jeg håper du mener på bilde nr2? Det ble litt fort gjort i en port med postinga. Tanken var mest å finne et bilde som kunne illustrere poenget til Hr.Riis. Men du har helt rett. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Bilde nr. 2 ja. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Bilde nr. 2 ja. Man kan aldri være for sikker i disse dager. Jeg blir ikke yngre heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå