borchgrevink Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis en er innen rekkevidde av et nettverk man har i listen over nettverk med passord etc. brukes dette da AUTOMATISK de gangene man trenger nettforbindelse? Kan man slå av visning av bilder i Safari? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 I utgangspunktet kobler den automatisk til wlan-soner som den har passord til, eller du har vært koblet til tidligere. Dette kan du skru av under instillinger. Om man kan slå av visning av bilder i Safari er jeg usikker på, men dette er mulig på alle de andre nettleserne jeg har prøvd (på mobiler) så er litt funderlig om det ikke er mulig. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 I utgangspunktet kobler den automatisk til wlan-soner som den har passord til, eller du har vært koblet til tidligere. Dette kan du skru av under instillinger. Om man kan slå av visning av bilder i Safari er jeg usikker på, men dette er mulig på alle de andre nettleserne jeg har prøvd (på mobiler) så er litt funderlig om det ikke er mulig. OK, flott, men bruker den også trådløssone hvis den trenger tilgang til nettet, eller kan man risikere at den bruker 3g med tilhørende datakostnad? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Så lenge den har tilgang til wlan skal den kjøre kun på det, og du slipper datatrafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå