Bofur Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg skal kjøpe meg ny pc fra bunn av i juni/juli. Dillama mitt er om det snart kommer et skifte fra AGP 8X til PCI-X. Burde jeg da gå for det råeste som er å få kjøpt, fordi en oppgradering med nytt skjermkort ikke vill benytte seg av AGP prorten lenger? Ergo må da kjøpe nytt HK. Det er vell ingen vits å kjøpe et skjermkort som ligger i midt sjiktet, for så å oppgradere med nytt kort som da er 10 til 20% prosent raskere. Er det da kanskje bedre med et R350 kort eller NV35 for så å beholde dette til jeg kjøper meg ny pc igjen som da har PCI-X porter? Lenke til kommentar
peach Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Det vil komme flere AGP kort... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 PCI-X er ikke engang bekreftet som en indrustri standard enda? det er enten PCI-X eller PCI-express? men ATi(tror jeg det var) har sagt at deres R400 kom som PCI-X, hvis jeg ikke tar helt feil (eller om The Inquirer ikke lyver eller no, fat chance, I know ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå