Olsen557 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Kjøpte meg en Acer 5737Z, er fornøyd med den så langt. Men tenkte jo at jeg skulle oppdatere windows (Vista) Fra windows update, før jeg lagde recovery dvd(er) Og fikk lastet ned alt der, inkludert SP2 La også inn noen få programmer og innstillinger osv, Så skulle jeg ta en recovery med erecovery. 13 cd eller 2 dvd-er måtte jeg ha. Valgte dvd. Nr.1 gikk helt fint å brenne. Fikk beskjed om å sette inn dvd.2. Som jeg gjorde. Etter ca 2 minutter spratt den ut, med melding om at den ikke var tom, eller noe i den duren og en feilkode, som jeg ikke husker. Men den er tom og helt ny. Prøvde to ganger til, med andre plater. (En gang fra ekstern dvd-stasjon) Samme resultat. Nå sitter jeg med 3 revovery.1 disker. Hva nå? Prøve med cd-r? Muligens kaste bort 13 cd-er? Annet: Under diskbehandling ser jeg en skjult partisjon på 10GB og 10GB ledig står det. Er jo recovery partisjonen. Men hvorfor ser den tom ut? Endret 16. august 2009 av Olsen557 Lenke til kommentar
Olsen557 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Kjøpte meg en Acer 5737Z, er fornøyd med den så langt. Men tenkte jo at jeg skulle oppdatere windows (Vista) Fra windows update, før jeg lagde recovery dvd(er) Og fikk lastet ned alt der, inkludert SP2 La også inn noen få programmer og innstillinger osv, Så skulle jeg ta en recovery med erecovery. 13 cd eller 2 dvd-er måtte jeg ha. Valgte dvd. Nr.1 gikk helt fint å brenne. Fikk beskjed om å sette inn dvd.2. Som jeg gjorde. Etter ca 2 minutter spratt den ut, med melding om at den ikke var tom, eller noe i den duren og en feilkode, som jeg ikke husker. Men den er tom og helt ny. Prøvde to ganger til, med andre plater. (En gang fra ekstern dvd-stasjon) Samme resultat. Nå sitter jeg med 3 revovery.1 disker. Hva nå? Prøve med cd-r? Muligens kaste bort 13 cd-er? Annet: Under diskbehandling ser jeg en skjult partisjon på 10GB og 10GB ledig står det. Er jo recovery partisjonen. Men hvorfor ser den tom ut? Fikk dobbeltpostet. Men brukte cd-er nå, på cd 13 kom feilmelding: 0X203 Og jeg skjønner ikke noe Er denne pc-en: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=162975 Endret 15. august 2009 av Olsen557 Lenke til kommentar
Olsen557 Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Kjøpte meg en Acer 5737Z, er fornøyd med den så langt. Men tenkte jo at jeg skulle oppdatere windows (Vista) Fra windows update, før jeg lagde recovery dvd(er) Og fikk lastet ned alt der, inkludert SP2 La også inn noen få programmer og innstillinger osv, Så skulle jeg ta en recovery med erecovery. 13 cd eller 2 dvd-er måtte jeg ha. Valgte dvd. Nr.1 gikk helt fint å brenne. Fikk beskjed om å sette inn dvd.2. Som jeg gjorde. Etter ca 2 minutter spratt den ut, med melding om at den ikke var tom, eller noe i den duren og en feilkode, som jeg ikke husker. Men den er tom og helt ny. Prøvde to ganger til, med andre plater. (En gang fra ekstern dvd-stasjon) Samme resultat. Nå sitter jeg med 3 revovery.1 disker. Hva nå? Prøve med cd-r? Muligens kaste bort 13 cd-er? Annet: Under diskbehandling ser jeg en skjult partisjon på 10GB og 10GB ledig står det. Er jo recovery partisjonen. Men hvorfor ser den tom ut? Løst: Tok recovery fra imagen som var lagret på maskinen, og så gikk det greit med å brenne dvd-er. Men lurer fortsatt på feilkode 0X203 Endret 16. august 2009 av Olsen557 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjøpte meg en Acer 5737Z, er fornøyd med den så langt. Men tenkte jo at jeg skulle oppdatere windows (Vista) Fra windows update, før jeg lagde recovery dvd(er) Og fikk lastet ned alt der, inkludert SP2 La også inn noen få programmer og innstillinger osv, Så skulle jeg ta en recovery med erecovery. 13 cd eller 2 dvd-er måtte jeg ha. Valgte dvd. Nr.1 gikk helt fint å brenne. Fikk beskjed om å sette inn dvd.2. Som jeg gjorde. Etter ca 2 minutter spratt den ut, med melding om at den ikke var tom, eller noe i den duren og en feilkode, som jeg ikke husker. Men den er tom og helt ny. Prøvde to ganger til, med andre plater. (En gang fra ekstern dvd-stasjon) Samme resultat. Nå sitter jeg med 3 revovery.1 disker. Hva nå? Prøve med cd-r? Muligens kaste bort 13 cd-er? Annet: Under diskbehandling ser jeg en skjult partisjon på 10GB og 10GB ledig står det. Er jo recovery partisjonen. Men hvorfor ser den tom ut? Løst: Tok recovery fra imagen som var lagret på maskinen, og så gikk det greit med å brenne dvd-er. Men lurer fortsatt på feilkode 0X203 Har samme problemet, hvor ligger imagen på maskinen? Acer Aspire 5737Z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå