-Léon- Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 jeg kunne sakt så mye av hva jeg gleder meg til , men det å kunne fly overalt og at utseende endres gleder meg virkelig. Så på hele blizzcon live og det hørtes ut som om de hadde en del gode planer Gleder meg veldig til akkurat det, husker før når jeg prøvde å komme meg fram til plasser det ikke var mulig. Så skal bli gøyt å kunne fly og utforske :-) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Håper ikke de fyller Azeroth helt med quest hubs og folk. Jeg likte at det var øde områder å utforske. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ser det er noe skepsis på enkelte av punktene som Blizzard har annonsert. Men jeg tror dere kan slappe av, Blizzard vet hva de driver med, og jeg tror de kommer til å gjøre et godt inntrykk med den nye utvidelsespakken som det ryktes vil kanskje komme ut allerede våren 2010.Jeg vil også anbefale dere å lese FAQen som Blizzard selv har utformet, siden der står veldig mye bra fakta, og ting stemmer mer overens. http://www.wow-europe.com/cataclysm/faq/ Hvor har du sett det ryktet? De pleier vel å bruke 1-1,5 år fra de announcer en expansion til de slipper den? Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men det ble nevnt at Blizzard planlegger å slippe expansion packs hvert år (litt over), og de skulle begynne fra nå av, og at vi derfor kanskje får se expansion packen i butikkhyllene allerede våren 2010. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det var en gang snakk om at det var annenhvert år. Men allikevel høres vårparten i 2010 supert ut! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Perfekt tid å quitte wow!(igjen) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slutte? -You never quit Wow, you just take a break Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jaa, har vel prøvd flere ganger, men ender alltid opp med at jeg ikke har andre ting og finne på Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Akkurat You cant quit ! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slutte? -You never quit Wow, you just take a break Haha, så sant så sant Starter opp igjenn snart her og, etter snart 1 år med pause. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe stemmer bra, har aldri "klart" å slutte, men tar ofte pauser på flere måneder, det er så herlig å komme tilbake til wow etter en pause. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen andre som mistet lysten til å levle alts etter Cataclysm nyhetene rundt ny raser og klassekombinasjoner? Plutselig var alt som var igjen å gjøre for meg å raide, levle fishing og achievements (som interesserer meg enda mindre en fishing). Lenke til kommentar
FarvelDiskusjon Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Faen at de har maintenance Jeg tror nok det blir bra, men jeg lurer på hvor langt Blizzard kan dra det. Så lenge de tjener på det, så slutter de ikke med expansions, men de blir å ødelegge Warcraft-loren før WoW går ned for godt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tja, det kommer litt ann på hvordan man ser på det. Med tanke på at det er Blizzard som skriver og lager loren så kan man egentlig ikke si at de ødelegger den, de bare gjør om på den akkurat som de vil. Dog skal jeg si meg enig i at enkelte av de nye klassekombinasjonene var litt merkelige, men jeg håper de greier å løse det på en ganske grei måte Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Loren er rævkjørt for lenge si, selv om jeg gråter innvendig når jeg ser slike teite klassecombos så er det fint lite å gjøre, blizzard som styrer uheldigvis. Noe av det jeg hater mest i et spill, spesielt et såkalte rollespill er når man driter i logikk og lore, fordi ting er kult!!! Cool er vel en gjengganger i blizzard sine uttalelser Endret 26. august 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er jeg den eneste som ikke vil at områdene skal forandres? Hyggelige, fine steder som STV som bringer fram gode minner, skal bli totalt forandra og stygt? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Greit at de forandres, jeg bare håper at ødeleggelsene ikke blir for store. Om 2-3 expansions blir det bare teit med store lava kratere i Azeroth siden historien har kommet seg videre. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 We haz Southshore ffs! xD Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vet ikke om noen har sagt det før, men CEO for Blizzard garanterte at Cataclysm slippes i 2010. Sa ikke noe om når, men jeg vil anta før sommeren. Gledere meg som en unge, ser helt sjef ut, holder på å levle en hunter atm, for jeg synes hunter changes så awesome ut Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Blandede følelser om at områdene forandrer seg, på en side er det jo fint at ting utvikler seg, at man føler historien forsetter, men jeg vil ikke at alle de gode gamle områdene skal bli "borte, og alle de gamle instancene. Viss zg og za ryker blir jeg virkelig gretten! Lenke til kommentar
Johari Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vil bare nevne at grunnen til at dem bare legger til 5 level nå er fordi di ville fokusere på content og redesigne hvordan talentsa fungerer og lage dem mere "gøy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå