Gå til innhold

Cataclysm - Neste Expansion [Bekreftet]

Anbefalte innlegg

jeg kunne sakt så mye av hva jeg gleder meg til , men det å kunne fly overalt og at utseende endres gleder meg virkelig. Så på hele blizzcon live og det hørtes ut som om de hadde en del gode planer

Gleder meg veldig til akkurat det, husker før når jeg prøvde å komme meg fram til plasser det ikke var mulig. Så skal bli gøyt å kunne fly og utforske :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser det er noe skepsis på enkelte av punktene som Blizzard har annonsert. Men jeg tror dere kan slappe av, Blizzard vet hva de driver med, og jeg tror de kommer til å gjøre et godt inntrykk med den nye utvidelsespakken som det ryktes vil kanskje komme ut allerede våren 2010.

Jeg vil også anbefale dere å lese FAQen som Blizzard selv har utformet, siden der står veldig mye bra fakta, og ting stemmer mer overens.

http://www.wow-europe.com/cataclysm/faq/

Hvor har du sett det ryktet? De pleier vel å bruke 1-1,5 år fra de announcer en expansion til de slipper den?

Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men det ble nevnt at Blizzard planlegger å slippe expansion packs hvert år (litt over), og de skulle begynne fra nå av, og at vi derfor kanskje får se expansion packen i butikkhyllene allerede våren 2010. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tja, det kommer litt ann på hvordan man ser på det. Med tanke på at det er Blizzard som skriver og lager loren så kan man egentlig ikke si at de ødelegger den, de bare gjør om på den akkurat som de vil. Dog skal jeg si meg enig i at enkelte av de nye klassekombinasjonene var litt merkelige, men jeg håper de greier å løse det på en ganske grei måte :)

Lenke til kommentar

Loren er rævkjørt for lenge si, selv om jeg gråter innvendig når jeg ser slike teite klassecombos så er det fint lite å gjøre, blizzard som styrer uheldigvis. Noe av det jeg hater mest i et spill, spesielt et såkalte rollespill er når man driter i logikk og lore, fordi ting er kult!!! Cool er vel en gjengganger i blizzard sine uttalelser :p

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har sagt det før, men CEO for Blizzard garanterte at Cataclysm slippes i 2010. Sa ikke noe om når, men jeg vil anta før sommeren.

Gledere meg som en unge, ser helt sjef ut, holder på å levle en hunter atm, for jeg synes hunter changes så awesome ut :)

Lenke til kommentar

Blandede følelser om at områdene forandrer seg, på en side er det jo fint at ting utvikler seg, at man føler historien forsetter, men jeg vil ikke at alle de gode gamle områdene skal bli "borte, og alle de gamle instancene. Viss zg og za ryker blir jeg virkelig gretten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...