Gå til innhold

Cataclysm - Neste Expansion [Bekreftet]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det sånn at hele Azeroth blir fylt med lava/kratere/oversvømmelse?

Vil episke zoner som Teldrassil, Ashenvale, Elwynn Forest, Stranglethorn Vale osv forandra på? Gjelder dette byene også?

Kan virkelig ikke se for meg at Azeroth skal bli sånn. Den største gleden ved å levle er jo landskapet. Skogen i Ashenvale erstattet med brennende trær og lava som vann, nei det blir bare helt feil!

Flying mount også. Ser for meg en hel sverm av level 80's som flyr opp og ned og ganker andre i hytt og pine.

Slik det ser ut i trailern blir jo blant annet Desolace en grønn og frodig plass. Så bare elendighet er det jo ikke:)

Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg..

Kommer til å rolle Worgen Druid siden mainen min er Druid blir dette ikke noe problem.

Ser fram til alle ting som kommer i Cataclysm. Godt med litt forandring vil jeg si. Håper også at det blir lettere å levle fra 1-58, litt lei av den vanlige ruten fra Dustwallow til Tanaris og Feralas for ikke og snakke om un'goro og silithus =/

Eneste jeg ikke liker med hele Cataclysm, er det at jeg må lese, og stresse med quests. Ikke noe Questhelper der nei=(

Håper også på at Outland og til slutt Northrend vil bli like katastrofalt ødelagt og at alle må flytte til andre steder på world map'e. Slik at dette vi kjenner idag bare blir en liten del av alt som kommer, som igjen vil si at man reiser tilbake til Azeroth og outland for å raide, kanskje noe nye folk eller en tredje alliance? På den måten ville deg vel også kanskje, bare kanskje i framtiden være en liten mulighet for å merge sammen Servre, ikke bare i bg, men hele servre sammen ?

Nå tenkte jeg kanskje litt langt fram i tid =/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9
Det er sånn som dette så gir meg lyst til å begynne med WoW igjen. :ermm:

Akkurat det samme jeg tenkte :ph34r: Det er kanskje ikke det smarteste å gjøre når man skal ha eksamen og muntlig prøve og greier...

Er det sånn at du må ha selve WoW, tbc og wotlk for å få cataclysm for å fungere? Eller bare wow å cataclysm`?

Endret av Slettet-yJ8TyiQ9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...