Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ifølge FAQen på cat-sida til blizz, så vil alle soner bli forandret til en hvis grad, noen bare litt og andre totalt (barrens o.l.). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har egentlig slutta med wow, men kan ikkje nekte for at dette virker veldig spennende Tror eg får starte opp igjenn litt Lenke til kommentar
klozzmajor Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det sånn at hele Azeroth blir fylt med lava/kratere/oversvømmelse? Vil episke zoner som Teldrassil, Ashenvale, Elwynn Forest, Stranglethorn Vale osv forandra på? Gjelder dette byene også? Kan virkelig ikke se for meg at Azeroth skal bli sånn. Den største gleden ved å levle er jo landskapet. Skogen i Ashenvale erstattet med brennende trær og lava som vann, nei det blir bare helt feil! Flying mount også. Ser for meg en hel sverm av level 80's som flyr opp og ned og ganker andre i hytt og pine. Slik det ser ut i trailern blir jo blant annet Desolace en grønn og frodig plass. Så bare elendighet er det jo ikke:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Men Azeroth vill fremdeles være en plass fra lvl 0-60? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Det er sånn som dette så gir meg lyst til å begynne med WoW igjen. Endret 23. august 2009 av Ipwnju Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kommer til å rerolle Gnome Rogue til denne expansionen, er maks lei av warrior, og ser dette som ett gyllent øyeblikk til å rerolle I'm happy. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvor blir 80-85 ? Kommer vel fler soner i Azeroth? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er vel 3-4 nye soner. Ene delen av Barrens blir for høyere levels, men jeg husker ikke om det var rundt 80. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) 5 nye levle soner i Azeroth 78-85, og to nye startsoner, slik jeg forstod det. 1-60 får leveling flow (dvs skifte sone i stedet for å reise), herlig! Endret 23. august 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Du må fortsatt reise mellom sonene, men det blir ikke sånn som nå, hvor du må løpe på tvers av kontinentet for å komme til neste sone. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ja, det jeg mente. Sparer mangfoldige timer på tull. I begynnelsen var det jo nytt og spennende, mens nå må det gjøres noe skal man orke å levle. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fant dette: Skal visst være fra Blizzard. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er fra Blizzcon'09 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Skal de endelig lage noe ut av Uldum? ;D Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg.. Kommer til å rolle Worgen Druid siden mainen min er Druid blir dette ikke noe problem. Ser fram til alle ting som kommer i Cataclysm. Godt med litt forandring vil jeg si. Håper også at det blir lettere å levle fra 1-58, litt lei av den vanlige ruten fra Dustwallow til Tanaris og Feralas for ikke og snakke om un'goro og silithus =/ Eneste jeg ikke liker med hele Cataclysm, er det at jeg må lese, og stresse med quests. Ikke noe Questhelper der nei=( Håper også på at Outland og til slutt Northrend vil bli like katastrofalt ødelagt og at alle må flytte til andre steder på world map'e. Slik at dette vi kjenner idag bare blir en liten del av alt som kommer, som igjen vil si at man reiser tilbake til Azeroth og outland for å raide, kanskje noe nye folk eller en tredje alliance? På den måten ville deg vel også kanskje, bare kanskje i framtiden være en liten mulighet for å merge sammen Servre, ikke bare i bg, men hele servre sammen ? Nå tenkte jeg kanskje litt langt fram i tid =/ Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Skal de endelig lage noe ut av Uldum? ;D Etter det jeg har fått med virker det som om Uldum blir en av de nye high level zonene hvor du levler opp til 85. Det vil også være instancer der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Det er sånn som dette så gir meg lyst til å begynne med WoW igjen. Akkurat det samme jeg tenkte Det er kanskje ikke det smarteste å gjøre når man skal ha eksamen og muntlig prøve og greier... Er det sånn at du må ha selve WoW, tbc og wotlk for å få cataclysm for å fungere? Eller bare wow å cataclysm`? Endret 23. august 2009 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Skal du ha cat, så må du ha TBC og WLK. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Men azeroth blir forandret selv om du ikke har expansionen. Alt bortsett fra det trenger du cataclysm for though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå