Tokra Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Min teori om hvorfor de bare øker til level 85 denne gangen: Blizzard har begynt å se slutten på WoW, det er ikke alt for mange expansions igjen. Derfor tror jeg at målet deres er at vi skal nå level 100 i den siste expansionen. Altså vi har sannsynligvis 4 expansions igjen;). Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 100 er jo mer "magisk" enn andre tall Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Min teori om hvorfor de bare øker til level 85 denne gangen: Blizzard har begynt å se slutten på WoW, det er ikke alt for mange expansions igjen. Derfor tror jeg at målet deres er at vi skal nå level 100 i den siste expansionen. Altså vi har sannsynligvis 4 expansions igjen;). "Se slutten"? Hvis vi snakker om 4 flere expansions og i snitt 1.5-2 år pr expansion. Jeg ville ikke akkurat si at vi er nær en slutt da... Selv om de skulle ha bestemt seg for å gå til 100, så tipper jeg at de fortsetter dersom et er mulig å tjene gode penger på det. Det er alltid pengene som styrer. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Phasing er på en måte at tiden går. Som når du gjør questsa i Icecrown så bygger du nye baser osv for din character. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Et veldig godt eksempel er den questlinja i WLK hvor Allianse, Horde og Lich King denger litt på hverandre, og etterpå så er plassen forandret. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Husk at Blood Elves kunne være warriors i beta, så det er ikke gitt at absolutt alle class-race kombinasjonene faktisk kommer. Er nesten litt fortvilet over Tauren Paladin selv, syns det bare blir teit. Men så igjen er det så og si den eneste komboen jeg overhodet ikke har noen forklaring til hvordan den kunne oppstå i første omgang. Husk at Tauren får en ny racial leader i denne expansionen, noe som betyr muligens en ny religion? At denne karen introduserer the way of the light, noe som åpner for at Taurens blir priests og paladins? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Stort pluss for videoen de har laget, meget bra laget, men så forventes det vel ikke noe annet av Blizzard da de er kongen på haugen når det kommer til slikt. Morsomt at de bruker phasing da dette er virkelig noe som har vært trengt i WoW i lang tid, følelsen av progresjon og fremgang. At de øker levelcappen med "kun" 5 levler men samtidig introduserer massivt mange quester ser jeg på som en indikasjon at levelingen blir å ta noen uker fra 80 til 85. Om det derimot er progresjon i spillet og følelsen av fremgang gjør det meg ikke noen verdens ting, elsker phasing systemet og synes de burde bruke det oftere. Jeg vil ikke ta dette for gitt. De har også sagt at det blir mye mer fokus på end-game, så levlingen tror jeg er unnagjort på ei uke eller noe slikt. Husk at en del folk var allerede Level 80 bare dager etter WoTLK release. Hm, sier noe der og ja Et veldig godt eksempel er den questlinja i WLK hvor Allianse, Horde og Lich King denger litt på hverandre, og etterpå så er plassen forandret. Ah elsker både Veteran of the wrath gate questene med slutten samt "Breach of Icecrown" når the scourge angriper Argent Dawn ved foten av Icecrown. Samt The Shadow vault. Phasing er en spennende utvikling i WoW, kjempefint at de bruker den. Kunne faktisk vært morsomt om de brukte den i f.eks raids, når du har tatt ned en boss f.eks så raser ting sammen eller terrenget formes etc slik at dungeon ser "destroyed" ut når den er under lock out. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg skal ikke klage på Cataclysm, fordi jeg har lengtet etter en Azeroth revamp i årevis nå.... MEN: Jeg håper at disse lavasprekkene og kraterne ikke kommer til å dominere for mye. Jeg liker å levle alts og reise rundt i de gamle områdene pga nostalgi og fordi det er en egen verden som er annerledes enn Outland/Northrend. Så jeg håper at man ikke blir påminnet om destruction uansett hvor man går. Flying måtte komme, men, det er en egen sjarm med å utforske til hest, og det gir en bedre følelse av realisme og avstander. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som vet hvor mye raskere det blir å levle nå som de lager flow-zones? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Undead hunter høres litt rart ut. Noen som har forklaring på det? Ellers vil jeg bare si YES!!! Jeg slipper å levle en gay bloodelf for å være pally! Endret 22. august 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Lukta deres tiltrekkers seg rovdyr. Naturlige jegere, hvis du tenker på det. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Zone flow eller hva de kaller det. Ser jo ut som man kan levle ganske så kjapt i Azeroth nå, siden de forandrer sonene. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg bestemte meg for en stundt siden, aldri mer WoW. Akkurat nå etter å ha sett trailer er den bestemmelsen haltende på sitt beste. Det aller meste ser/høres bra ut, men akkurat "alle kan være alt" tankegangen er ingen slager for min del. Nå er det jo ikke alle og alt enda, men det er noen saftige skritt i den retningen. Når Tauren og Draenei rogue er et faktum er bunnen nådd. En svært positiv ting er jo at Azeroth får en skikkelig oppfriskning. Sist jeg spilte (etter wotlk release) opplevde jeg samtlige områder frem til Outlands som singleplayer. Jeg håper at det blir mer livlig i samtlige soner med denne pakken. De skal visstnok vri litt i grafikk spaken hva rendring av vann angår også, WoW trenger en oppussing her også. Blir det til å unlocke kontoen? Neppe, eller.. Worgen er å blir en tøff rase Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Får jo håpe at alle som konverterte fra Ally til Horde kun for Blood elves sin skyld, nå kan hute seg tilbake og spille Worg. Lenke til kommentar
Semic Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Bare eg som føler at low-levels kommer til å bli ganket hele tiden pga flymount, mye lettere å ganke då... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Undead hunter høres litt rart ut. Noen som har forklaring på det? Ellers vil jeg bare si YES!!! Jeg slipper å levle en gay bloodelf for å være pally! Ettersom jeg elsker loren til Warcraft må jeg si at jeg er dypt dypt skuffet over dette. De har rævkjørt loren til Warcraft allerede med WoW og dets ekspansjoner, at de nå gjør at f.eks Taurens kan være paladins er siste spikeren i kista, WoW er nå totalt og komplett ødelagt lore messig. Regner med at historien blir noe alla en Tauren som kommer over Argent Dawn, lærer seg "lyset" og voila, man har en paladin. Bare synd at all supporting lore rundt selve tauren som rase skriker mot dette da tauren som rase er mer opptatt av jorden de trår på enn "lyset", derav deres shamanistiske kulturstil. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Denne "phasinga" det er snakk om.. Vil det si at om jeg lager en lvl 1 karakter, så vil Azeroth være "normal" mens på høyere lvl vil Azeroth være forandret? Hvis ja: latterlig. Jeg vil ha en forandret Azeroth allerede på lvl 1. Bear: Siterer noen lengre opp i tråden: Husk at Tauren får en ny racial leader i denne expansionen, noe som betyr muligens en ny religion? At denne karen introduserer the way of the light, noe som åpner for at Taurens blir priests og paladins? Hvis Tauren får en ny racial leader, som lager en ny "gruppe" med taurens og introduserer dem for holy-light whatsoever.. så er det godt mulig at de forandrer seg til tross for at loren tilsier at de er jordnære. Endret 22. august 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå