Gå til innhold

Cataclysm - Neste Expansion [Bekreftet]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-QjT4b9

Reroller før Cata ass. Om lock skal ha to ulike systemer ala mana! Bruker soul shards opp, oj sann. Da er de beste spellsa bort. Oj, fri for mana. Kom og ta meg.

Mage bruker kanskje mer mana, men de har iallefall my instant cast og ingen soul shards...

Jeg er SPENT på dette ass

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har forstått det blir ingenting forandret, bare at vi får en soulshard-brenner på 30sek cooldown, som gir en nice cooldown, NOE VI ABSOLUTT MANGLER AKKURAT NÅ. Resten er som normalt?

Soul Shards refresher seg selv ved Drain Soul eller OOC i exp.

Lenke til kommentar

Nja, ville vel være noe alla de samme men har i Wrath of the lich king hvor Sindragosa flyr frem og setter seg rett fremfor kameraet.

Vet ikke hvorvidt aspektene har den store rollen i denne ekspansjonen, aspektene har hadt sitt å si i Wrath of the Lich king, og de hadde sitt å si for å eliminere Deathwing. Det jeg lurer på er om det er hold i teorien at "The infinite dragonflight" er "The bronze dragonflight" fra fremtiden. Nozordum (ikke 100% sikker på om navnet er helt rett) har jo ikke blitt sett annet enn en generisk bronze dragon i en quest i Dragonblight så kanskje han gjør sin tilbakekomst mot Deathwing, igjen, og man får svar om Bronze dragonflight har noe å gjøre med the infinite dragonflight.

Får seg, ser frem til ekspansjonen med blandete følelser. Synes fremdeles at de voldtar loren ved å ha Tauren paladins f.eks men, tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Hva mener du med at de voldtar loren? De lagde loren. Om de vil utvikle den, så er det fritt fram i mine øyne. Uansett så er det andre ting jeg heller bruker energien min på enn å klage på at tauren kan bli paladin. :)

Vel la meg ta et eksempel.

Etter at Arthas har drept Mal'Ganis og blitt drevet gal av stemmene i hodet skapet av Frostmourne, rømmer han inn i Icecrown og blir ikke sett før han dukker opp i Lordaeron og tar sniken på sin far.

Men, I world of Warcraft, får du et oppdrag hvor du plutselig finner "hjerte" til Arthas, og en liten gutt forteller om historien til Icecrown. Der ser man i et av minnene at Arthas holder en "tale" til sine menn, før han slakter dem ned. Problemet her er at disse mennene er uniformert i henhold til soldatene fra Alliance, dvs Lordaeron. Det var ingen soldater med Arthas inn i Icecrown når han rømte inn dit, han forlot dem alle.

Ja, de lagde loren men de lagde samtidig regler. De kan ikke bare plutselig endre ting uten rot i det de selv har laget til. Det er som om Superman ble skutt med kryptonit kuler men i løpet av den brøkdelen av et sekund før kula treffer han blir han imun mot kryptonit. Gir ingen mening.

Lenke til kommentar

Etter at Arthas har drept Mal'Ganis og blitt drevet gal av stemmene i hodet skapet av Frostmourne, rømmer han inn i Icecrown og blir ikke sett før han dukker opp i Lordaeron og tar sniken på sin far.

Men, I world of Warcraft, får du et oppdrag hvor du plutselig finner "hjerte" til Arthas, og en liten gutt forteller om historien til Icecrown. Der ser man i et av minnene at Arthas holder en "tale" til sine menn, før han slakter dem ned. Problemet her er at disse mennene er uniformert i henhold til soldatene fra Alliance, dvs Lordaeron. Det var ingen soldater med Arthas inn i Icecrown når han rømte inn dit, han forlot dem alle.

Ja, de lagde loren men de lagde samtidig regler. De kan ikke bare plutselig endre ting uten rot i det de selv har laget til. Det er som om Superman ble skutt med kryptonit kuler men i løpet av den brøkdelen av et sekund før kula treffer han blir han imun mot kryptonit. Gir ingen mening.

Dessuten ser taurens helt mongo ut i paladingear :p

Lenke til kommentar
Reroller før Cata ass. Om lock skal ha to ulike systemer ala mana! Bruker soul shards opp, oj sann. Da er de beste spellsa bort. Oj, fri for mana. Kom og ta meg.

Mage bruker kanskje mer mana, men de har iallefall my instant cast og ingen soul shards...

Jeg er SPENT på dette ass

Nei. Les soul shard systemet om igjen.

Lenke til kommentar
Hva mener du med at de voldtar loren? De lagde loren. Om de vil utvikle den, så er det fritt fram i mine øyne. Uansett så er det andre ting jeg heller bruker energien min på enn å klage på at tauren kan bli paladin. :)

Hvordan er det å voldta lore? I WCIII ser vi aldri hvordan Arthas' menn dør, så hvorfor kan ikke dette være måten det skjedde på?

Sies ingenting om han dro alene inn.

Lenke til kommentar

Enkelt Lycantrophe, Arthas ble ikke sett av mennene han hadde med seg til Northrend etter at han hadde drept Mal'Ganis. Drevet gal av stemmene fra Forstmourne rømte Arthas inn i Icecrown og var ikke sett av noen i Lordaeron før han dukke opp og drepte sin egen far.

Loren sier ikke noe om mennene til Arthas om de dør eller ikke, hele historien rundt Arthas' kampanje i Northrend før han ble den første "Death knight" slutter med at Arthas rømmer inn i Icecrown alene, og det var alene, husker t.o.m scenen og slutten, Arthas springende med Frostmourne inn i Icecrown med tilhørende fortelling om at han var drevet gal av stemmene i hodet, som kommer fra Ner'Zhul og Frostmourne.

Lenke til kommentar

Da var jeg i stand til å sjekke kilder igjen :)

Skal vi se her:

Mal'Ganis told him that the voice he was now hearing was that of the Lich King. However, Arthas replied that voice was instructing him to destroy Mal'Ganis, much to the dreadlord's surprise. Slaying the dreadlord, Arthas fled into the frozen north, leaving his troops to fend for themselves. Arthas soon lost the last remnants of sanity.

Dette er slutten da av Warcraft 3 og det siste man hører fra Arthas før han da dukker opp og tar livet av sin egen far. Historien fortsetter:

Arthas fled the scene and was not heard from for weeks, then reappeared in Vandermar village at the bidding of his new master, the Lich King. There he met Tichondrius the Darkener, a dreadlord, like Mal'Ganis. Thinking that the Dreadlord was Mal'Ganis out for revenge, Arthas immediately threatened him, only to discover that this Dreadlord had come to congratulate Arthas for his efforts.

Dette er da introen til Frozen Throne om jeg ikke husker helt feil.

Tidslinjen går da:

* Arthas rømmer fra sine tropper

* Arthas dukker opp i Lordaeron i dreper sin far

* Arthas rømmer for deretter å treffe Tichondrius noen uker etterpå.

Nå, i oppdraget i World of Warcraft med den lille gutten har man da en "innledning" til hvordan alle zombiene kom til. Der ser man Arthas som står og snakker til sine tropper, for deretter å gå bananas blant dem, dreper dem og gjør dem om til Zombies. Dette stemmer overhode ikke overens med loren slik den foreligger med Arthas. Det er ingen oppdrag i Warcraft 3 hvor Arthas knerter sine tropper for å lage zombier og man vet at Arthas rømte inn i Icecrown etter at han hadde drept Mal'Ganis, og man vet at Arthas var alene. Derfor stemmer det ikke på en flekk at han - som tydelig Death Knight - tar sniken på hele bataljoner av soldater fra Lordaeron.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...