Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dokumenter åpnes i 07 word, men har bare 03 word.

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden lastet jeg ned 60 dagers trial'en til microsoft office 2007. Ettersom jeg syns det var litt dyrt, gadd jeg ikke å bestille det, siden jeg jo tross alt hadde office '03 fra før. Så, jeg sletta office 07(trodde jeg) og installerte office '03 igjen.

MEN, det som skjer np, hvis jeg er inne på mine dokumenter, og åpner et dokument,(uavhengig om det ble skrevet i '07 eller '03), åpnes det i '07. Der får jo ikke jeg gjort noenting, de spør meg bare om en product key, og litt sånt, før jeg får se dokumentet, men ikke skrevet, kopiert, merket noe, klippet ut eller egentlig rørt på noen som helst måte.

Det jeg må gjøre er å åpne '03 word, velge "åpne et dokument", velge et hvilket som helst dokument( uavhengig om det ble skrevet i '07 eller '03). da blir dokumentet åpnet i '03, og jeg kan skrive og redigere så mye jeg vil.

Det er bare litt kjedelig å måtte ta denne omveien.

Det samme gjelder også powerpointen.

HJELP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lureste er sikkert å gå inn i "legg til/fjern programmer" og se om det ligger noe mer som hører til office 2007. evt merk av for å se oppdateringer og se om det ikke ligger noe der.

hvis du har vista heter vel funksjonene noe annet der.

siste alternativet er vel muligens å fjerne absolutt alt av office produkter for så å reinstallere

Lenke til kommentar

Høyreklikk på filen, velg "open with/åpne med" også får du opp en liste over programmer, der du kan velge Word 03. Om rett program ikke kommer opp i listen, så må du velge "browse" og finne .exe-fila til Word. Huk av for "always use this program" så slipper du å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...