akrozo Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, Jeg har en bærbar pc, som er under ett år gammel. Sånn ca en gang i måneden, kanskje mindre, har bildet blitt helt fryst, og det gir null respons hvis man skriver noe på tastaturet o.l. Det jeg har måttet sett meg nødt til å gjøre er å slå av maskinen, med av/på knappen, siden rett og slett det er den eneste måten(evnt ta ut batteriet). det går ikke an å komme inn på startmenyen og velge "slå av". Jeg har windows xp, tror det er home edition( ja,ja dumt og ikke sjekke på forhånd, men det har kanskje ikke allverdens å si i denne sammenhengen?) Problemet er egentlig at i løpet av den siste uken har dette skjedd tre ganger, hvorav to var rett etter hverandre. Det er litt irriterende å måtte starte alt på nytt hele tiden... HJELP Lenke til kommentar
Newar Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det kan være så mangt, derfor er det vanskelig å hjelpe deg. Skjer det helt tilfeldig eller gjør du noe spesielt før problemet inntreffer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå