G Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Stilig lek. Da hiver jeg meg på at dere tester forumbrukernes ønsker, sånn av vi kan finne ennå bedre ting. Mitt forslag: Siden olje ser ut til å funke, da kan en jo bruke det som base for flere testblandinger. Kan jeg få en blandings med finknust kulltabletter og olje, takk? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Konge test! Fikk brukt lattermusklene mine i dag også! Keep it coming Lenke til kommentar
ZneyPhinx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Dette var simpelten suverent! Håper på mer slik lesning fremover :!: Zney Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg savnet kroppsvæsker i de testene. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Haha, fantastisk artikkel! Skal på jobb om 30 min, men dette gjorde definitivt humøret mitt litt lettere før jeg trer på vakt! Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hva med renati rock hard hårvoks?? den ligner jo forsåvidt litt på termisk pasta andre ideer om kunne vært morsomme å teste ut: -tyggis?? -nugatti?? -kjøttpålegg av noe slag?? (hamburgerygg, kokt skinke, servelat, salami??) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Panisk. Hva med vaselin, spenefett og tungolje? Dette kan bli slager etter langtidstesting av smør. Artig start på dagen dette.God ide! Det kan jeg skaffe. JEg må bare en liten tur ned i fjæra her. Det står et skip på grunn og har ødelagt badeplassen min. 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Haha. Tidenes artikkel! :!: Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Viktig å presisere hvilket glidemiddel som ble brukt. Vil tro vannbasert glidemiddel (som er det vanligste) presterer mye dårligere enn eksempelvis silikonbasert, evt glidemiddel spesialutvikla for anal penetrering. Finnes vel også enkelte massasjeoljer som burde egna seg bra. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Fantastisk test Stå på ja! Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Dette var jammen gledelig lesning blant to tusen "Serverprogram XYZ har en ny alfa-versjon"-artikler. Jeg lo godt. Keep 'em coming, mange geniale tips har blitt ytret! Lenke til kommentar
trra Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Morsom test Håper dere fortsetter med slike tester! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Utrolig bra test! JEg vil ha fler slike og mindre av alt det andre ) Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Glidemiddel "Nå skal du høre kjære, dette avleder varmen i tilleg, la oss prøve" 1 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg savnet kroppsvæsker i de testene. ahaha, jeg vet hvertfall om en tube som aldri går tom Lenke til kommentar
moft Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Men hvor langt er SMØR fra faktisk "kjølepasta" ? ? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Magisk bra artikkel! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå