hakongram Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg gjør dette ? Har funnet ut at den sitter bak handskerommet et sted, men vet ikke helt hva jeg må skru opp for å komme til. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hehe.. Hvis du i det hele tatt har kupefilter sitter det bak hanskerommet. På akkurat disse primeranene er det en konstruksjonsfeil så det går en metall bjelke i veien for boksen. Den må du sage bort hvis du skal få bytta filteret. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Ser ikke noe bjelke,men vet ikke helt hvordan jeg skal få skrudd opp for å få ut hanskerom og plastikken rundt ! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hehe.. Hvis du i det hele tatt har kupefilter sitter det bak hanskerommet. På akkurat disse primeranene er det en konstruksjonsfeil så det går en metall bjelke i veien for boksen. Den må du sage bort hvis du skal få bytta filteret. Helt seriøst? Litt av en tabbe, må fram med vinkelslipern for å skifte kupefilteret Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 riktig.. Jeg skrur så mye rart hver dag at jeg husker ikke nesten engang hva jeg skrur på. Jeg har hvertfall vært borti 3-4 ganger Nissan primera (p10?) hvor du må sage bort noe for og få bytta det filteret. Aner ikke hvor dypt trådtarter har skrudd seg, men det kan jo hende. Ser ut som det stoppa ved hanskerommet og da får jeg noen dårlige minner. Ikke det at det er en negerjobb og få sagd bort noe metall, men det er ufint.. På en måte.. Modellen høres litt sein ut så jeg er usikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå