Gjest megsannda Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hallo. Jeg skal på testshoot for å bli glamourmodell og reklamemodell i september, men jeg er så sinnsykt usikker på hva jeg skal ha på meg, og lurer på om det er noen der som har noen erfaringer, eller kan komme med inspill? Det er slik at vi skal ha på oss de klærne vi selv velger, og klær som passer til den kategorien vi søker til. (altså reklame og glamour). Reklame: burde jeg bare ha på meg fine klær(enkel singlet og bukse)? Glamour: Skal jeg komme i undertøy? Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hallo. Jeg skal på testshoot for å bli glamourmodell og reklamemodell i september, men jeg er så sinnsykt usikker på hva jeg skal ha på meg, og lurer på om det er noen der som har noen erfaringer, eller kan komme med inspill? Det er slik at vi skal ha på oss de klærne vi selv velger, og klær som passer til den kategorien vi søker til. (altså reklame og glamour). Reklame: burde jeg bare ha på meg fine klær(enkel singlet og bukse)? Glamour: Skal jeg komme i undertøy? Ja, møt opp i døra i undertøy.. Er vel bare å finne noe du liker og føler deg komfortabel i. Lenke til kommentar
Gjest megsannda Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 det var ikke det jeg mente da. om jeg burde bruke bare undertøy under glamour-shooten, eller om det blir for teit. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ta på deg noe fint unertøy, men også gå med noe fint over det igjen. Så du er sikker på at du har dekket begge delene (evt kan du ta med flere klesplagg i en bag eller noe sånt. Så du bare kan skifte hvis du finner ut at det ikke passer). For hadde vært dumt hvis du kommer med undertøy og de forventer noe annet. Bare undertøy under glam shooten. Det kan jeg ikke svare på, ettersom jeg ikke vet hva de forventer. De vil vel si ifra hvis du skal stå i undertøy eller ikke ? Hvis ikke. Så er det jo vanlig at glam-mods viser litt mer. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Glamourmodell er vel bare en fint ord for nakenmodell, så still i fine klær, men bruk fint undertøy, hvis det er det de vil se deg i (om ikke naken). Skader ikke å ta med et par skift heller. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvis du er i tvil så spør fotografen, jeg får ofte spørsmål om hva jentene skal ha med seg til shooten. Ta med litt forskjellig så kan du i samråd med fotografen finne noe som passer med location osv. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Som alltid når det gjelder oppmøte for nye ting, kom normalt pent kledd. Hverken overpynta eller i undertøy. Vel, undertøy om det er litt mer useriøst...if you catch my drift. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 I og med at det er en testshoot som glammodell så er det jo greit med litt forskjellig undertøy som sagt. Men kle deg som du pleier og så tar du heller med tøy som passert til shooten, evt. hører med fotografen. Slik har ihvertfall stort sett alle shootene mine vært. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 En bikini er vel heller ikke så dumt å ta med seg. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Får vi se bildene fra shooten? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Håper for din skyld at du har funnet noen av de seriøse... Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 De glamourmodellene jeg veit om trengte ikke klær i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg