Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spm. ang tissing før sex!

Pinpin

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg var sammen med en gutt som alltid tisset før vi hadde sex (selvom han nettopp hadde vært på do, for ca. 30 minutter siden +/-).

Fordi han så påståelig sier at viss ikke han tisser ut alt før vi har sex, så blir sæden en blanding av tiss&sæd.

Og at han da tisser inni meg.

Altså, jeg har hørt at jenter kan tisse før sex, for å lettere oppnå orgasme.

og har aldri vært borti en gutt før, som alltid skal tisse før sex.

Hjelp ?

Endret av Pinpin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sæd og urin kommer fra to forskjellige blærer, men kanalene møtes og samles til en felles kanal før den når penis. Så at det er spor av urin i sæd er ikke utenkelig, men normalt skal det ikke være så mye urin i sæd at man kan kalle det en blanding. Gutter har en refleks som stenger av urinveien når dem har ereksjon, hvilket gjør det tilnærmet umulig å urinere med ereksjon.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden.

Har man lite å bidra med, ikke opprett innlegg i tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Sæd og urin kommer fra to forskjellige blærer, men kanalene møtes og samles til en felles kanal før den når penis. Så at det er spor av urin i sæd er ikke utenkelig, men normalt skal det ikke være så mye urin i sæd at man kan kalle det en blanding. Gutter har en refleks som stenger av urinveien når dem har ereksjon, hvilket gjør det tilnærmet umulig å urinere med ereksjon.

Er ikkje noko problem å urinere med ereksjon, men når ein når det nærmar seg klimaks vil det nok stenges.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...