Pinpin Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hei! Jeg var sammen med en gutt som alltid tisset før vi hadde sex (selvom han nettopp hadde vært på do, for ca. 30 minutter siden +/-). Fordi han så påståelig sier at viss ikke han tisser ut alt før vi har sex, så blir sæden en blanding av tiss&sæd. Og at han da tisser inni meg. Altså, jeg har hørt at jenter kan tisse før sex, for å lettere oppnå orgasme. og har aldri vært borti en gutt før, som alltid skal tisse før sex. Hjelp ? Endret 15. august 2009 av Pinpin Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Sæd og urin kommer fra to forskjellige blærer, men kanalene møtes og samles til en felles kanal før den når penis. Så at det er spor av urin i sæd er ikke utenkelig, men normalt skal det ikke være så mye urin i sæd at man kan kalle det en blanding. Gutter har en refleks som stenger av urinveien når dem har ereksjon, hvilket gjør det tilnærmet umulig å urinere med ereksjon. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 hehe aww nei desverre så går det ikke ant, Selv så må jeg stå å vente i et min eller to før det kommer noe.. roa han ned litt XD hehe Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Logikken han virker litt rar på meg, ettersom det vil være mer urin i sæden dersom han urinerer like før samleie. Vil heller anbefale å urinere etter samleie slik at evt rester av sæd blir skyllet bort fra urinveien. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden. Har man lite å bidra med, ikke opprett innlegg i tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sæd og urin kommer fra to forskjellige blærer, men kanalene møtes og samles til en felles kanal før den når penis. Så at det er spor av urin i sæd er ikke utenkelig, men normalt skal det ikke være så mye urin i sæd at man kan kalle det en blanding. Gutter har en refleks som stenger av urinveien når dem har ereksjon, hvilket gjør det tilnærmet umulig å urinere med ereksjon. Er ikkje noko problem å urinere med ereksjon, men når ein når det nærmar seg klimaks vil det nok stenges. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er ikkje noko problem å urinere med ereksjon, men når ein når det nærmar seg klimaks vil det nok stenges. Kanskje det er din ereksjon det er noe galt med ;-) jeg har i alle fall temmelig dröge problemer med å urinere når soldaten er i giv akt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har heller ingen problemer med pisse mens jeg har ereksjon, men... La oss si at et toalett definitivt ikke er designet til en slik handling. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Gutter har en refleks som stenger av urinveien når dem har ereksjon, hvilket gjør det tilnærmet umulig å urinere med ereksjon. Latterkrampe og et uheldig toalettbesøk en tidlig mandagsmorgen begs to differ. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er nok bare tull som han sier. Men selv velger jeg å tisse før samleie iblant, da en full blære presser på et eller annet punkt som fremskyver orgasmen. Altså holder jeg lengre ut med tom blære enn full Lenke til kommentar
Pinpin Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Takk for alle svar skal ta og snakke med gutten ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg