Diablo007 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, overkriften sier det meste. Jeg vil ikke kjøpe en hel pakke som innbærer 4 kanaler osv, som koster ca 210 kr mnd. Vil bare kjøpe Canal + HD sport. Går det? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei, overkriften sier det meste. Jeg vil ikke kjøpe en hel pakke som innbærer 4 kanaler osv, som koster ca 210 kr mnd. Vil bare kjøpe Canal + HD sport. Går det? Nei det går ikke. CANAL+SPORT HD krever minimum et abbonement på CANAL+SPORT pakken samme hvilket selskap du abbonerer hos. I øyeblikket er det vel kun Canal Digital og GET som sender alle kanalene til Canal+. Canal Digital og GET bare videredistribuerer Canal+ og det er nok Canal+(som eies av Svensk TV4) selv som setter vilkår og pris. Det er jo samme pris hos alle leverandører. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har Get. Kjippern det da. Vil gjerne BARE bestille Canal + sport HD..ikke 7 andre kanaler også. ... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Forbrukerrådet er inne i den problemstillingen, men det skjer ikke noe foreløpig. http://forbrukerportalen.no/Artikler/2008/...e_tv_kanaler%20 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du kan abonnere på CANAL+ Sport-pakken til kr 239,- per måned evt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Prøver meg i denne tråden: Hva er billigste måte å ende opp med Canal+ Sport-pakken? Hvilken leverandør har minst kostnader for å være kunde hos de så jeg kan få bestilt denne kanalpakken? Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Er det sånn at man må bli medlem i 12 mnd, eller betale per mnd `? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har Get. Kjippern det da. Vil gjerne BARE bestille Canal + sport HD..ikke 7 andre kanaler også. ... CANAL+Sport pakken inneholder kun de fire sportskanalene til Canal+. Canal+Sport1,Canal+sport2,Canal+Sport extra og Canal+Sport HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå