Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

usymetrisk kropp, plager meg!

Gjest Guest_mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mann_*

Jeg har en lengere periode vært klar over at kroppen min er litt usymetrisk; såpass mye at den kan ses på bilder osv!! Det er slik at omtrent hele venstre siden min skille seg litt fra høyre siden, feks skulderen er litt smalere(minde muskel masse muligens?) og venstre beinet mitt har mindre muskel masse, noe som syntes spesielt godt hvis jeg sammenligner leggene mine!!Det er også en liten størrelse forskjell på øyne mine!!

Jeg vet ikke hvor vanlig dette er og det er godt mulig jeg merker det litt mer siden det er snakk om min egen kropp, men jeg har prøvd å studere andre for å se om jeg ser like mye usymetri, og det virker som at jeg har mer usymetri en "normalt!

Jeg vet at symetri er et tegn på gode gener og at kvinner spesielt ser på dette hos det motsatte kjønn, ubevist, så derfor har dette plaget meg en god del!!:( Ellers så har jeg derimot et bra utseende, så når det gjelder proposisjoner så er alt helt greit!!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å slutte å tenke på dette hele tiden, så håper noen har noen gode forslag!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du sier det ser ut som om det er forskjell i muskelmasse kan du jo trene skuldrene og leggene, bare at du tar f.eks 2 sett på høyresiden (den store siden hvertfall) og 4 på den andre, så jevner de seg vel ut. Først kan du spørre noen og se om du faktisk er usymmetrisk eller om det er innbilning.

Lenke til kommentar

Har du trent mye på de sidene som er større en den andre? Hvis ikke så virker det litt merkeligi.

Må være nokså stor forskjell før det merkes på bilder. Så du kan jo prøve det han over med skriver. Å trene opp den "mindre" siden.

Hm tviler veldig på at kvinner legger så stor merke til det. MEN nå vet ikke jeg hvor stor forskjeller det er snakk om hos deg da. Så blir litt vanskelig å si.

Edit: Lag en tråd i trenings forum og spør om tips om hvordan du kan trene opp de "mindre" delene

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Jeg kan love deg at det er stort sett du som ser disse forskjellene. Man ser det MYE bedre på seg selv enn på andre. Spesielt på bilder. Ikke bekymre deg om det, og ingen andre vil heller gjøre det. Jo mer du prøver å skjule det eller gjøre noe med det, jo mer vil folk legge merke til det.

Selvaksept er verd alle pengene i hele verden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...