krollee Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 link? men kan jeg instalere det selv? ikke så gå på sånt Lenke til kommentar
Calibreeze_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 link? men kan jeg instalere det selv? ikke så gå på sånt 4870... 4850.. for din egen skyld... legg litt penger i skjermkort.. (mumriken ditt troll) Lenke til kommentar
krollee Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 kan jeg innstalere selv eller må noen andre gjøre det? Lenke til kommentar
Calibreeze_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 kan jeg innstalere selv eller må noen andre gjøre det? om du har en pci-e port på hovedkortet kan du gjøre det selv. google How-To: Install a Graphics Card in Your PC ... Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) vis du har ati skjermkort skru av vertical sync i catalyst control center og ingame ATI Radeon HD 4870 er utmerket Endret 15. august 2009 av wiak Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva med å fortelle oss hva slags pc du har kjöpt enkelt og greit? Nvidia GF GT120 er et typisk laptop skjermkort (sier ikke at ikke det finnes til desktop), men regner med det ikke er en laptop du har kjöpt. For CS skulle jeg tro t.o.m. et ATI 4670 ville holde og det ligger mellom 600kr og 700kr. Grunnen til at jeg ville visst nöyaktig hvordan PC modell du har kjöpt deg er blant annet fordi om du har kjöpt en komplett pc fra Elkjöp eller lign kan det väre at du trenger kraftigere strömforsyning om du skal ha for eksempel ATI 4890 som er anbefalt over her. ATIs 4670 trenger derimot ikke mere enn en 300w strömforsyning. En annen sak, er dette förste gang du spiller CS på LCD skjerm? Vet om flere forholdsvis proffe CS spillere som sverger til gammel CRT skjerm så de kan kjöre 100hz og 100 fps. (Vsync) Du kan pröve å deaktivere Vsync i grafikk innstillingene på CS å se om det spiller noen rolle for deg. De fleste som har spilt CS lenge sier de ser stor forskjell 100fps og 60fps. Mulig du snakker om helt annen lagg en dette da. Du kan jo også pröve å sette ned opplösningen for å se om dette hjelper på laggingen evt om det forverrer "aimen" din. Lenke til kommentar
krollee Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 det er stasjonær. den heter pavp6022sc 4 gb ram tripple prossosor 500 gb Lenke til kommentar
krollee Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 sett på skjermkort men så så jeg detta http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484616 ossen vet jeg om jeg har PCI Express 16x-kontakt? hvis jeg ikke har det skal jeg kjøpe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå