TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Hadde en, men hadde bare AA3. Lagde ny just. Skal det bli problemer? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ikke hvis du ikke prøver å innstallere spillene fra den gamle (sett at du har dem fysisk da) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Skal i dag kjøpe dem (med steam) fra den NYE kontoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 g2play.net Dobbelt så billig Lenke til kommentar
H80 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Snakker ikke om type kvittering da. Er snakk om at jeg er nødt til å ha spillet i hylla Akkurat som at mange heller kjøper CD enn å kjøpe mp3. Det er sånne som deg som bidrar til å opprettholde høye priser på spill og software generelt. Hvorfor ønsker du å støtte den gamle distribusjonsmodellen som baserer seg på fysiske medier, og som innebærer en rekke fordyrende mellomledd? Hva med å kjøpe programvare direkte fra produsenten, gi pengene til dem som fortjener dem og gjøre seg uavhengig av tomgods som cd-plater og dvd-er? Enten er du over 60 år, eller så har du en håpløst gammeldags tankegang. Steam og dets like er genialt, det er fremtiden og har bare fordeler sammenlignet med den tradisjonelle distribusjonsmodellen. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 g2play.net Dobbelt så billig "Half-Life 2 The Orange Box CUT VERSION Steam Key" Dette er tydeligvis en sensurert versjon (i følge beskrivelsen). The Orange Box + Left 4 Dead pakken sparer han derimot litt på (den er usensurert). Jevrio: Det er helgerabatter det er snakk om her (både på steam og g2play), så det kan hende du må vente litt hvis du ikke har kjøpt det ennå og vil spare penger. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Har kjøpt.. og var ikke mine penger:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg fikk "sove-rabatt". Gikk for å spise mens jeg var på sida, så fikk jeg 10% rabatt, mens de lurte på om jeg hadde sovna. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har lyst til å kjøpe "The Orange Box" Kan jeg spille det på IMac OS X? Hvis ja hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå