TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Har de dette noen steder? (på lager) eller hvor kan jeg kjøpe på nettet? (IKKE direct to drive!) Når jeg først skal KJØPE et spill har ingen det på lager engang?! http://prisguide.spillverket.no/product.php?product_id=47422 Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hva med kelkoo.no?? Her --> http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?si...p;fromform=true Endret 15. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 https://absoluttspill.no/component/option,c...category_id,244 Mener det står "utsolgt"? Ble faktisk glad i spillet i dag.. men ingen heiser funka.. (ikke gnål om piratkopiering er dere greie..) Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Joda, amazon og thehut har det på lager. Men merk at disse sidene ikke er norske. Evt de vil få produktet på lager, men kan bli lengere leveringstid. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Her har det det. Dog utenlands butikk. Hvorfor ikke kjøpe på Steam eller Direct2Drive? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Fordi, enkelt og greit, da må jeg nesten huske passord og brukernavn til steam, eller IKKE slette fra PC.. Har jeg på dvd, kan jeg legge det i en skuff når lei det.. OG, harddisken begynner å bli full.. (Kommer mer inn enn ut..) Endret 15. august 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Du kan ikke spille the orange box uten steam, med mindre du spiller det på en konsoll. Så lenge du har spillet på steam kontoen din så er det ingen begrensing på hvor mange ganger du kan laste spillet ned eller hvor mange pcer du har spillet på. Kjøp det på steam, spill det, slett det og last det ned på nytt senere hvis du føler for å spille det igjen. EDIT: Når du aktiverer spillet på steam blir det låst til kontoen din, så du blir nødt til å huske brukernavn og passord uansett hvis du vil installere det mer enn én gang. Endret 15. august 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Emm.. Hvordan betaler jeg på steam? Har ungdomskort(bankkort) eller noe.. OG koster det virkelig 200kr? OG, vil Garry's Mod og Cinematic mod fungere? (synes grafikk er bittelitt utdatert..) Vil http://www.innlegg.no/lofiversion/index.php/t1504.html det kunne skje meg? Endret 15. august 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hvordan folk klarer å kjøpe spill på den måten er for meg et mysterium. Skal jeg kjøpe noe, MÅ jeg ha et fysisk bevis på at det er MITT Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kredittkort, paypal, etc. Jeg husker ikke alle mulighetene. Å kjøpe det i butikk og å kjøpe det via steam blir egentlig det samme, ettersom du aktiverer det på steam og da blir det som om du hadde kjøpe det der. Prisen er 200kr ja. Garry's Mod vil fungere fint det. Cinematic mod vet jeg ikke hva er, men betyr grafikken så mye da? Det er gameplay og historien som gjør half-life serien så bra (IMO). Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Dere gjør det så utroolig lett å bestemme seg.. "Cinematic mod vet jeg ikke hva er, men betyr grafikken så mye da? Det er gameplay og historien som gjør half-life serien så bra (IMO)." For meg JA. http://www.pcgameshardware.com/aid,684336/...-look/Practice/ Nede på sida, se forskjell.. Endret 15. august 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hva med et digitalt bevis på at det er ditt? Trur ikke steam forsvinner i løse luften Og du slipper riper Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Saken er at jeg må ha spillet i hylla. Sikkert bare jeg som er litt gammeldags Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Vil http://www.innlegg.no/lofiversion/index.php/t1504.html det kunne skje meg? Hvis du får problemer med steam så slett ClientRegistry.blob, noe som pleier fikse det meste. Det har hjulpet meg et par ganger. Hva er vitsen med fysisk bevis? Det er jo bare å logge seg på steam og du har beviset der (siden ingen andre har tilgang til kontoen så må det jo være ditt). Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Bare jeg som blir shaky av sånne skjemaer? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hva er vitsen med fysisk bevis? Det er jo bare å logge seg på steam og du har beviset der (siden ingen andre har tilgang til kontoen så må det jo være ditt). Snakker ikke om type kvittering da. Er snakk om at jeg er nødt til å ha spillet i hylla Akkurat som at mange heller kjøper CD enn å kjøpe mp3. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Spørs hvem som har de, Steam er ihvertfall helt trygt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Wikipedersen: Den er grei. Jeg så ikke "Saken er at jeg må ha spillet i hylla. Sikkert bare jeg som er litt gammeldags" før etter jeg skrev det innlegget. Endret 15. august 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Skal lage en ny konto (vil ha min vanlige mail) og EKTE navn.. så skal jeg først sjekke om jeg har fått lønn etter sommerjobb, så får vi se om jeg klarer det.. (om jeg får lov av sjefen) Var visst ikkeno navn, men har ekte mail iallefall.. Endret 15. august 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Er ikke Steam veldig vrien på det å bytte konto? Mener jeg prøvde å lage en ny, men de slo seg litt vrang ved installering av HL2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå