Gå til innhold

Kjøpe The Orange Box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke spille the orange box uten steam, med mindre du spiller det på en konsoll.

 

Så lenge du har spillet på steam kontoen din så er det ingen begrensing på hvor mange ganger du kan laste spillet ned eller hvor mange pcer du har spillet på.

 

 

 

Kjøp det på steam, spill det, slett det og last det ned på nytt senere hvis du føler for å spille det igjen.

 

 

EDIT: Når du aktiverer spillet på steam blir det låst til kontoen din, så du blir nødt til å huske brukernavn og passord uansett hvis du vil installere det mer enn én gang.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Kredittkort, paypal, etc. Jeg husker ikke alle mulighetene.

 

Å kjøpe det i butikk og å kjøpe det via steam blir egentlig det samme, ettersom du aktiverer det på steam og da blir det som om du hadde kjøpe det der.

 

Prisen er 200kr ja.

 

 

 

Garry's Mod vil fungere fint det. Cinematic mod vet jeg ikke hva er, men betyr grafikken så mye da? Det er gameplay og historien som gjør half-life serien så bra (IMO).

Lenke til kommentar

Hvis du får problemer med steam så slett ClientRegistry.blob, noe som pleier fikse det meste. Det har hjulpet meg et par ganger.

 

 

 

 

Hva er vitsen med fysisk bevis? Det er jo bare å logge seg på steam og du har beviset der (siden ingen andre har tilgang til kontoen så må det jo være ditt).

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med fysisk bevis? Det er jo bare å logge seg på steam og du har beviset der (siden ingen andre har tilgang til kontoen så må det jo være ditt).

 

Snakker ikke om type kvittering da. Er snakk om at jeg er nødt til å ha spillet i hylla :p Akkurat som at mange heller kjøper CD enn å kjøpe mp3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...