Raijin Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Heisann, jeg leser i trådene her at Corsair psu'en er The Shit. Men jeg har tenkt å skaffe meg et Antec p183 kabinett, og dette kabinettet er kompatibelt med Antecs PSU. De koster begge omtrent det samme i pris, men siden Antec har skreddersydd psu'en til kabinettet lurer jeg på hvilken av de to som er best. Thx, Raijin Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Antec CP-850 er en veldig bra PSU, og har fått gode skussmål hos bl.a JonnyGuru og Hardware Secrets. Så uansett hvilken du velger, så får du en god strømforsyning. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du vil bli fornøyd med begge Hadde jeg skulle valgt ville jeg ha valgt Antec, mest pga nysgjerrighet.. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Så en meget positiv test på silentpcreview av Antecs CP 850. Hva landet du på? Fant du forresten noen butikker som hadde CP 850 inne? Jeg ser Amentio har pris på den (ca 1100), men de har ingen inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå