Gå til innhold

Redigering av egne erfaringer i prisguiden må komme snart!


Anbefalte innlegg

dette savner jeg, det finnes ingen mulighet (tror jeg) for å redigere egne erfaringer, noe som jeg ikke liker av 2 grunner:

 

1. oppdatering av erfaringer; tidsaspektet som viktig moment

2. skriveleifer; utrolig irriterende å se at man har skrevet kruseduller i hytt og pine og ikke kan gjøre noe med det (jeg vet at man bør lese sine innlegg på forhånd, likevel) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi ønsker selvsagt å gjøre alle våre tjenester så brukervennlige og samtidig avanserte som mulig.

 

Muligheten til å redigere egne erfaringer er noe vi har tenkt på, men vi kan ikke legge opp en egen registreringsfunksjon bare for dette i prisguiden. Alt for få ville brukt tid på å registrere seg enda et sted. Vi avventer derfor inntil vi har fått på plass et sentralt system for brukerhåndtering.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
dette savner jeg, det finnes ingen mulighet (tror jeg) for å redigere egne erfaringer, noe som jeg ikke liker av 2 grunner:

 

1. oppdatering av erfaringer; tidsaspektet som viktig moment

2. skriveleifer; utrolig irriterende å se at man har skrevet kruseduller i hytt og pine

 

*Bare pirke litt*

Skal du være korrekt, så heter det "Hytt og Vær" og "Død og Pine" Dette er det faktisk veldig mange som både skriver og sier feil.

 

Ikke vondt ment, bare for å være hyggelig.

Lenke til kommentar

Skal du være korrekt, så heter det "Hytt og Vær" og "Død og Pine" Dette er det faktisk veldig mange som både skriver og sier feil.

Ikke vondt ment, bare for å være hyggelig.

 

"hytt og pine", nye ord og formuleringer kommer og går, om de er godkjent av språkrådet eller ikke er en annen sak.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...