Sk!ppy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei. Jeg har planer om å ha en heftig bil som førstebil, tenkte å kjøpe noe billig til 10-30k og skru på den, har 4 år før jeg tar lappen, så god tid til å skru. jeg tenkte på BMW 3-serie, men likte ikke helt interiøret på de jeg så, men det kan jo skiftes? jeg har et ønske om denne Lamborghini Gallardoen som ligger ca 4.259.000 millioner over mitt budsjett. har sett på Audi og litt sånne biler, men det er for det meste stasjonvogner mann finner der. Bilen skal sefølgelig ikke være helt firkantet som mange citroenger, mer rund som Ford Ka. TaKk for alle tips. Det er unødvendig å fortelle meg at det er "dumt" å kjøpe bil 4 år før jeg blir 18. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er unødvendig å fortelle meg at det er "dumt" å kjøpe bil 4 år før jeg blir 18. Er det også unødvendig å si at det er helt idiotisk å tenke på å '' mekke '' på en lamborghini gallardo? Du er 14 år. Det stemmer vel også at du ikke har råd til bilen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg har LYST på lamborghini, Skal ikke ha , Og JO , jeg har råd til bilen. Er det også unødvendig å si at det er helt idiotisk å tenke på å '' mekke '' på en lamborghini gallardo? Sa ikke at jeg skulle mekke på lamborghini Jeg hadde lyst på. og ja, det er unødvendig Endret 14. august 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
-citroen- Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Mercedes-Benz 300E 4MATIC. Uten tvil! Evt. uten firehjulsdrift, gøy det også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå