Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Solgt] Hyundai Coupè RD 1,6 FX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jepp, tror det blir sort interiør igjen når varmen kommer tilbake. Deretter skal jeg få den i så perfekt stand som mulig. Også har jeg lyst på en slik vinge (sansynligvis ikke noe av da jeg heller vil invistere slike ting på en mer "ordentlig" bil enn denne). Eksosanlegg fra manifold til endestykke må nok skiftes da det er en del rust tror jeg. Felger og dekk må jeg nok ha nytt når snøen er borte. Nye baklykter tas også med i vurdering da de er nokså billige. Litt usikker på om de passer utseende eller om det blir finere å bare polere de jeg har og sett inn noen blanke blinklyspærer. Sjekka frontruta idag på Riis Bilglass. De anbefalte at jeg skulle bytte. Spurte om reperasjon men det var ikke mye vits sa han. Og på grunnlag av en bitteliten sprek/steinsprut så kan jeg bytte frontruta på forsikring, 2000,- i egenandel.

Neste fredag skal jeg forøvrig inn til Oslo og fjerne bulken. :)

Lenke til kommentar

Hva faen! Skreiv her tidligere, men kom tydeligvis ikke opp..

Anyways;

Den spoileren du linka til, mx, var jævlig fet!

Hele bilen generelt i den filmen der var fet! Grom lyd, fikk nesten litt lyst på sånn lyd :p

Og ang. baklyktene: Dropp og bestill "lexux-lykter" da svært få syntes dette er fint ;p (inkl. meg!)

Ta heller og sot de du har nå; Det ser mye bedre ut! ;)

Lenke til kommentar

Vil ikke sote de. Det er mindre pent enn lexus- lamper. Men jeg tror kanskje lexus- lamper passer litt dårlig på bilen, slik den er nå. Hadde bilen vært svart så tror jeg de hadde passet bedre.

Men jeg tror den spoileren hadde gjort seg ganske bra på bilen. Bilen ble mye mer sporty ut. Og ja, eksosanlegget lagde en bra lyd. :) Vi får se hvordan det går nå, og om jeg får den en del billigere enn 3500,-, for det er for dyrt, pluss at lakkering kommer i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...