Bruno Mars Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Koblet den på cd- spilleren. Men jeg tror fort det var pluss som kanskje var feil. Men jeg skjøtet med en litt tykere ledning og da funket. Stemmer det siste der. Turtall funket først men så gikk den. Grunnen er dårlig fester til lyskapslene. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ble fete de der! Er de HELT hvite? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Lyset? Ja. Og det røde er litt skarpere rød en det kameraet fanget opp, reklamebildet på side 4 viser rødfargen bedre. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Skaffet meg NOS. Anbefales for alle. NOS! Endret 8. desember 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skaffet meg NOS. Anbefales for alle. NOS! where do you get that? xD Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 BSBildeler. Var halv pris i går. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 De har den styggeste siden evaR! Har vært der inne 4 ganger idag, mister lysten av å være der, så går ut igjen med engang xD Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Siden dems funker nesten ikke nei! :O Helt håpløs meny, og de er vel ikke kjent for servicen sin akkurat. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Funker stort sett bra for meg selvom design/brukervennlighet på siden er dårlig. Grunnen til at jeg har brukt dem er fordi lageret er 20 minutter unna meg. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Lurer på om jeg kanskje skulle slenge inn noen nye instrumenter en gang. Hadde vært kjekt med voltmeter og oljetrykkmåler iallefall. Skal i så fall monteres under cd- spiller. Ellers tenkte jeg at jeg skulle få tilbake orginale girkula. Den er dritkald nå på vinteren pluss at det ikke passer interiøret så fint kanskje. Må bare finne den først. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du har ikke vært på tanken med en sånn gauge holder i a stolpen da? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Joo... men kanskje litt mindre "harry" i DIN/ISO? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, spørs hvordan utforminga blir! Jeg syntes det kan bli smooth i a-stolpen om man skaffer noen pene målere som ikke er glorete. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Tenkte å gå for noe simpelt, svarte skiver med hvit lys (pluss eventuelt noe rødt) - akkurat som de vanlige skivene i bilen er. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det kan jo funke det! Tenkt på åssen merke du går for? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Nei... Men de er vel ikke gærne de fra biltema regner jeg med... Hvis ikke kanskje noe fra AZ - smoke- serien. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ble RÅTT med de nye instrumentskivene! Og litt OT: Jeg har også bestilt meg 3xNOS! (samt mye anna dritt til bilen!) Og servicen på bsbildeler er jeg fornøyd med! Bestilte noe de ikke hadde på lager, og fikk velge noe annet jeg ville ha i stedet for.. Endte opp med ting til nesten dobbel verdi av de delene de ikke hadde på lager! Selvfølgelig uten og måtte betale dobbel pris! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 What u buy? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Neeeida, ikke noe stort! Bare div lyspærer, neonrør jeg tenkte jeg skulle ha under setene, soting osv! Men nå skal jeg slutte og spore av din tråd! Hva er planene fremover nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå