Pluggen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pris: 1.872 står det på den siste der..? Syns den siste vinga var tøffast, mens den første er mer anonym selvom den er stor! Likte begge jeg, men ville nok godt for den siste Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ja, men det er ca 3500,- for den foerste, som jeg liker mest. Men skal ikke utelukke den andre heller. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den første var definitivt finest, hvis du absolutt må ha noen av de.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Vurder å bytte bakfanger til sommeren. Den jeg har nå er stygg i lakken og dessuten er festet på venstre side litt dårlig slik at det er en liten glipe. Fikset det verste i sommer, men perfekt er det ikke. Så vurderer derfor å bytte. Men hva syntes dere; original fra skraphandler eller denne som er avbildet? Problemet om jeg skal ha den nedenfor så må jeg jo nesten ha duplex eksosanlegg. Den jeg har avbildet er forøvrig den eneste fangeren jeg har funnet som jeg liker. Fant forøvrig denne som også er aktuell: Koster 1000,- mindre, men det blir vel en del frakt da den eneste butikken som har denne er i Danmark. Har forresten rettet ut bulken som dere kanskje vet. Ingen tegn til bulken, men hvis man ser nøye etter så ser man at lakken er litt dårlig. Kunne ha fikset det med noe lakkering som hadde kostet 500,- ekstra. Ikke umulig at jeg gjør det også til sommeren. Kostet faktisk bare 1000,- noe som må ansees som bra og billig. Skal komme med bilde senere. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Om du skal bytte til stylingfanger bak må du jo nesten bytte forran også, men det kan jo bli tøft hvis du ikke tar noe som det ser ut som en på fleinsopp har tegna Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Og skal jeg ta frontfanger så "må" jeg ha sideskjørt også... Da blir det fort 8000,- før lakkering. DYRT! Og det har jeg ikke tenkt å investere på denne. Må få en ordentlig bil, før jeg kjøper fullt bodykitt. Sikler på Celica T23, og håper å eie en innen 2 år. Med riktig farge, felger og senk så er jo bilen rå uansett. Hadde heller ikke sagt nei til T- Sport utgaven... BTW: Avstemming fjernet. Etter 15 stemmer så mente 80% at jeg bør ha sort interiør, så det kommer når det blir varmt igjen. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Klare for en overraskelse? Var en tur over grensa idag. Der var jeg innom den ene butikken som selger stereo og diverse til bil og stue på Nordby (husker ikke navnet på butikken). Der hadde de masse knakende tilbud. Så jeg kjøpte likså godt nye høyttalere. For 1000,- skaffet jeg meg Rockford Fosgate R1653 (6,5") og Kicker KS6930 (6x9). Man kan sikkert finne noe som er bedre til samme pris, men det var disse to selgeren anbefalte til ca 1000,- av det utvalget de hadde. Sparte vel mellom 1000 og 1500,- på disse tilbudene, så kan vel umulig være så dårlige. Får se om jeg orker å montere de i 3-4 minus imorgen eller om det drøyer. Bilder Nye høyttalere Kicker KS6930 Rockford Fosgate R1653 Kicker KS6930 - Peak: 600 watts per pair / 300 watts each - RMS: 200 watts per pair / 100 watts each - 4 Ohm Resistence - 92 DB Følsomhet - Frekvensområde: 30 - 21.000 Hz Rockford Fosgate Prime R1653 - Peak: 160 watts per pair / 80 watts each - RMS: 80 watts per pair / 40 watts each - 4 Ohm Resistence - 89 DB Følsomhet - Frekvensområde: 48 - 22000 Hz Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 TØFT! Så bra ut det der! Du har originale høytalere i bilen nå, ja? Er spent på resultatet, tror nok det kommer til og bli mye bedre diskant! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Originale som står i ja. Byttet 6x9- høyttalere idag (de som er i baksetet) siden de var enklest. Første jeg merket er at de nye veiet minst dobbelt så mye, og det er jo et bra tegn. Merket at de gikk litt dypere (lyden altså) og litt skarpere. Neste helg (forhåpentligvis) byttes jeg de som er foran, og de er jo viktigst. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 De originale syntes jeg har alt for dårlig diskant og er alt for uklar, selv med all bass slått av osv.. Spessielt nå som jeg har sub, sliter jeg med og høre diskanten.. Og suben er er stilt inn til og yte halvparten av hva den egentlig skal.. Du får si ifra om det blir så bra resultat at det er verdt det, så muligens bytter jeg også høytalerne! Har du sub baki du også? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Fikk testet de nye høyttalerne ordentlig når jeg hadde 45min reise hjem. Diskanten er sinnssykt mye bedre. Plagsomt bedre. Orket nesten ikke å høre non- stop musikk slik det var nå. De lager mer lyd enn de foran og er mye skarpere, og det ble en dårlig miks. Håper jeg får et bra lydbilde med de foran, noe jeg regner med, eller så må jeg vel nesten skaffe meg bass bak eller under sete(ne). Problemet om jeg skal ha bass baki er at jeg er litt kresen på utseende. Har derfor eventuelle planer om ha en slank kasse som ikke går over lokket til reservehjulet og det er 15cm. Og for å få noen så tynne elementer så må jeg ned på 8 eller 10 tommer. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ser på litt felger for tida. "Må" ha nye til sommeren, hvor jeg må ha nye gummidekk uansett. BS Bildeler kjører tilbud på nye Kosei- felger nå. Hva syntes dere om de? Limer inn noe bilder av hva jeg kunne eventuelt tenkt meg av det utvalget. Prioritert rekkefølge. WK H1 Seneka RS Evo D Racer Kom med med meninger og/eller flere forslag. Prisklasse er maks 4000 - 5000,- for komplett felgsett. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Har lekt meg litt i Photoshop med gamle ferdigheter; Spoiler og felger samt "shaved doors". Brukte forresten et random bilde fra google images da jeg ikke hadde et bra bilde fra siden. Hva tycks? Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Stille det var i denne seksjonen da... Tenkte jeg foresten skulle oppgradere istedenfor å bare fikse fargen på interiøret til sommeren. Tenkte å konvertere til interiøret som er i RD2, altså modellen som kom etter min. Delene passer men det blir noen endringer i strømnettet til de forskjellige bryterene. Men jeg har en guide. Btw, lyset som kommer fra ventilasjonen skal jeg ikke ha. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg så ikke STORE forskjeller i interiøret bortsett fra materialet! Og jeg likte faktisk de blå lysene som var rundtom! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Er hovedsaklig 3 ting; 1. Dekslet rundt giret 2. Knapper/brytere, klokke og ventilasjon over cd- spilleren. 3. Ser litt mer moderne, solid og fastere. Endret 20. februar 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mhm, så ut som en mye mer moderne, og ikke minst bedre versjon! Men hadde trodd interiøret var mye mer forandret i og med at det var en ny modell! Trekker forresten tilbake det jeg sa om de blå lysa.. ;p Blir bra det der.. Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) syns lysene i ventalasjonen var ganske bra egentlig. men sku vært på en bryter, så hvis du ikke vil ha de på, er det bare å trykke på knappen så er de av. Så kan du heller slå de på hvis du skal stille ut bilen på gatebil treff eller noe:) MEN nais, fikk ikke se alle bildene, men høres bra ut altså Endret 23. februar 2010 av Mortyy Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hva mener du i siste setning der? Mener du alle bildene som ligger i spoilerene? Dette blir vel snart fikset, ellers så fikser jeg det etterhvert. Men uansett ligger alle bildene i Photobucket albumet mitt. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) En kompis av meg i Polen har en Hyundai coupe! Han har mekka på bilen selv, lakkert selv (har lakkert min bil og), og satt på/modifisert body kitet selv. Han har også laget den formen som er på panseret (litt utydelig på bildet da), hva syns du om bilen hans? Endret 27. februar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå