+azo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hola. Jeg har ett lite problem med skjerm driveren min. Hver gang jeg spiller Counter-Strike Zero, stenger skjerm driveren seg ned, og lukker spillet. Har ikke problemer med driveren på noen andre omeråder. Kun i Counter-Strike Zero. Først blir skjermen svart, dermed går jeg inn i oppgavebehandling og stenger ned hl.exe (counterstrike). Da dette er gjort kommer jeg ut i windows, også dukker en melding opp nede i høyre hjørne. At skjermdriveren sluttet å virke, og at den har blitt gjennopprettet. Har prøvd å oppdatere, avinnstalere>innstalere skjermkort drivere, og skjerm drivere. Men det hjalp ikke stort. Noen ganger kan jeg spille i en time eller to før driveren stenges ned, og noen ganger ikke mer enn 10 minutter. Er det noen som har peiling på hva som er galt, eller hva som kan gjøres? - Azo Lenke til kommentar
Newar Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det kan være issues med eldre spill og nyere drivere. Har selv opplevd dette en del ganger med legacy spill. Prøv en eldre driver versjon. Lenke til kommentar
+azo Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Snakker vi skjermkort drivere eller skjermdrivere? Hvordan finner jeg ut hvilke drivere jeg trenger, om det er snakk om skjermdrivere. Kjører Asus P5K SE hovedkort & GeForce 8800 GT skjermkort. Lenke til kommentar
Newar Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg håper virkelig ikke du søker drivere etter hvilket display du har. Er selvfølgelig driver til skjermkortet jeg mener. Finn en driver fra samme tidsperiode som CSZ kom ut på, kanskje det hjelper på problemet ditt. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå