e_rik Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Har kjøpt meg LianLi termometer og lurer på hvordan og hva jeg kan feste tempsensoren intil cpukjernen slik at sensoren ikke detter av jeg har tenkt på å feste den med termetisk lim men vet ikke hva som er best så jeg skulle ha hat noen flere tips. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Om sensorene har den tynne typen ledninger ytterst inn mot føleren og du har AMD annbefaler jeg å legge sensoren inn under CPU.. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 nei jeg har en feit stor ledning Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg teipet fast min, men det beste er sikkert å feste den med termisk lim. Merk at det blir sykt vanskelig å få den av igjen (kanskje du kan bruke en kniv) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kutt først av den ytterste plasten på sensoren slik at du kommer nærmere det som egentlig _er_ sensoren. Jeg la den mot CPU kjerne, og teipet den fast. Lenke til kommentar
cow Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kutt først av den ytterste plasten på sensoren slik at du kommer nærmere det som egentlig _er_ sensoren. Jeg la den mot CPU kjerne, og teipet den fast. på undersiden? hvordan fikk du til d da? Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 cow skrev: på undersiden? hvordan fikk du til d da? Han fikk det til slik: http://www.thermaltake.com/images/products.../cpuTempAMD.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå