Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny telefon. Dei som er aktuelle er: Samsung S8000 / Samsung I8510 Innov8 / Sony Ericsson W995. Eg bruker telefonen mest til ringing og litt internett. Hvilken telefon som har best batteri? Hva anbefaler dere?

Endret av Havhesten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde selv W995, og leverte den inn igjen etter 1 dag.. Det er helt sikkert bare noe som var feil på akkurat den jeg fikk, men bakdekselet satt ikke heeeelt fast, slik at det ble litt knirkelyder når jeg trykte på knappene.. Men av de tre du har listet opp der, ville jeg helt klart gå for W995.

Men tanke på internett er det nå heller en fordel å ha en mobil uten touch, spør du meg.. Og i de fleste andre tilfeller også :)

Lenke til kommentar

Jeg har en W995, OmniaHD, Iphone 3G, Xperia og LG Arena. Av disse ville jeg valgt OmniaHD den er bedre en de øvrige her på surfing, flott skjerm og lettvint å bruke den er litt dyr, så hvis jeg skulle hatt en som er billigere ville jeg hatt W995.

LG Arena syntes jeg er den dårligste mobilen den henger seg når man kobler den til pc det er ikke slikt man betaler 2-3000.- for i dag.

Xperia er jo en bra tlf med tanke på qwerty tastatur men litt mindre skjerm en OmniaHD.

Iphone 3G er jo gangske enkel å bruke men liker ikke at man er så bundet til apple så jeg kommer ikke til å bruke penger på apple engang til.

Håper dette var til hjelp for deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...