qqq222 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei ! Mamma trenger en ny pc og fant denne http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent Funker den bra til bilder og vanlig internett bruk, også om skjerkortet funker til vanlige småspill lurer også på om prosessoren funker bra Takker Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ville da tro dette skulle fungere for din mors bruk. Dersom hu ikke skal spille kraftige spill, jeg har ikke sett så mye på det skjermkortet. Men 2gb ram og 2.2ghz er nok for bilder og internett ialefall. Men vent med å kjøpe kanskje til noen som vet bedre enn meg svarer. Lykke til! Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Mener du bilderedigering eller kun visning av bilder? Og hva legger du i "vanlige småspill"? Lenke til kommentar
qqq222 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Bilderedigering blir det vell det jeg mente meg småspill var slikt som facebook spill og slikt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ren surfemaskin, særdeles svak prosessor. Lenke til kommentar
program Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Denne PCen er svak for bilderedigering. Det spørs litt hvor avansert det er, men jeg ville ikke anbefalt denne for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå