Gå til innhold

HP Officejet Pro L7590 - Problemer etter bruk av uoriginale blekkpatroner

Anbefalte innlegg

Har prøvd å sette inn uoriginale blekkpatroner som kan påfylles blekk i min splitter nye skriver, men skriveren finner ikke patronene. Får melding om at patronene mangler eller er skadet. Skiftet tilbake til de originale patronene som var med skriveren, og da får jeg samme feilmelding igjen. Tar jeg ut alle patronene igjen og setter inn en og en patron finner skriveren patronene fortløpende helt til jeg setter inn den 3. patronen. Da finner skriveren ikke noen patroner igjen. Den sorte fungerer tilsynelatende normalt, men tar jeg ut kun den er det kun den svarte den ber om. Setter jeg den svarte inn igjen, spør skriveren igjen etter alle fargepatronene.

Har noen vært borti noe lignende problemer, og i tilfelle; finnes det noen løsning? Eller er skriveren kaputt?

Takker for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje du har fått noe blekksøl nede i "huset" til patronene .

Hei! Har sett der patronene står men ser ikke noe spesielt søl der. Har prøvd å rense kontaktene med sprit, men fortsatt samme feilen.

Har nå tatt sjansen å fylle på patronene på min gamle Canon MPC600F multifunksjon, og det virker perfekt.

Men min nye flotte HP finner fortsatt ikke hverken de uoriginale eller de originale patronene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...