Madeo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei. Kjøpt PC til bruttern, og ser at PB har av en eller annen grunn valgt å plassere FN-tasten på plassen til Ctrl-tasten at de går ann.. noen som vet hvordan jeg kan "bytte" plass, slik at de bytter funksjon? at det går ann.. Lenke til kommentar
fossern1 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er det fryktelig dumt å spørre hva en FN-tast er? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Er det fryktelig dumt å spørre hva en FN-tast er? Forente Nasjoner neida, er en tast som det står "Fn" på, finnes på de fleste bærebare. Knappen gjør at du kan bruke andre taster til forskjellige praktiske ting, feks lysere/mørkere skjerm, lyd opp/ned osv Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er FN tasten ytterst? I så fall er det jo korrekt dersom man er vant til riktig produsent (les IBM/Lenovo). Lenovo har muligheten til å mappe om disse to tastene i BIOS. Så det er første plassen jeg ville sjekket for å se om PB har samme funksjonalitet. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bra sagt Orjanp. Vi som velger riktig produsent synes jo alle andre har håpløs plassering. Personlig skifta jeg fra "feil plassering" til Lenovo for noen år siden, må si jeg ikke engang tenkte noe særlig på at FN tasten var på et annet sted. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 *snip* Er irriterende for de som bruker den til spill, da det ikke skjer noe når man trykker i hjørnet med lillefinger skal sjekke BIOS i morgen Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det samme på Macbook :/ Blitt vandt til å dukke med shift nå, har ikke giddi å mappa "ninjamode" i CS enda, men prøver Ctrl som står rett etter Fn tasten neste gang.. Lenke til kommentar
SASv2 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Når jeg ser en bærbar med fn-knappen i hjørnet, legger jeg den i fra meg å begynner å lete etter nærmeste balltre. Hvilken ***** fant på dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå